  • 1. Data: 2020-04-26 18:42:35
    Temat: Obywatelska blokada haseł anty-LGBT całkiem bez konsekwencji? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Mieli jaja zablokować ale zgłosić (formalnie) to już nie? :-)

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ursynow/warszawa-kierow
    cy-zatrzymali-furgonetke-z-haslami-anty-lgbt-4566659

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-04-26 21:14:42
    Od: Kviat

    W dniu 26.04.2020 o 18:42, A. Filip pisze:
    > Mieli jaja zablokować

    I chwała im za to.

    > ale zgłosić (formalnie) to już nie? :-)

    W chorym kraju żyjemy, że trzeba mieć jaja większe od policji, bo
    policja nie potrafi sama z tym porządku zrobić.
    Dlatego ludzie płacą pensję i ponoszą koszty szkolenia i
    specjalistycznego wyposażenia służb, żeby nie musieć trzymać w domu
    broni, chodzić na szkolenia samoobrony i kupować specjalistycznego
    sprzętu do robienia porządku na ulicy i eliminowania zagrożenia dla
    obywateli.

    W chorym kraju żyjemy, że mamy chorą policję i wśród tych kulsonów nie
    znalazł się ani jeden uczciwy policjant (może przyjmują upośledzonych,
    którzy do tej pory się nie zorientowali z jaką furgonetką mają do
    czynienia, a może tuż przed interwencją odkopali ich z lodowca?), o
    późniejszych komentarzach rzecznika z litości nie wspominając.
    To coś jeździło tą furgonetką po ulicach od dłuższego czasu, a policja
    zaskoczona... do dupy z taką policją. Będą równie zaskoczeni, jak im
    będą emerytury obcinać. Żadnych wniosków z historii nie wyciągnęli.

    https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,258984
    11,furgonetka-laczaca-edukacje-seksualna-z-pedofilia
    -zablokowana.html

    Bartosz Dominiak, wiceburmistrz Ursynowa pogratulował obywatelom
    interwencji na swoim profilu na Facebooku: "Rzecznik policji nieco się
    myli. 26 września 2019 r. Sąd Okręgowy w Gdańsku nałożył na Fundację Pro
    - Prawo do Życia, do której strony prowadzi link reklamowany na
    samochodzie ze zdjęcia, zabezpieczenie powództwa w formie zakazu
    rozpowszechniania haseł szkalujących osoby LGBT, w tym również haseł
    umieszczonych na samochodach poruszających się w uchu ulicznym oraz w
    formie komunikatu dźwiękowego puszczanego w przestrzeni publicznej.
    Zatem funkcjonowanie tego samochodu w przestrzeni publicznej może
    naruszać decyzję sądu w Gdańsku. Policja o tym wie, gdyż powiadomiłem ją
    w tym temacie 14 kwietnia br.".

    > https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ursynow/warszawa-kierow
    cy-zatrzymali-furgonetke-z-haslami-anty-lgbt-4566659

    A jeszcze bardziej chore jest to, że pomimo tego, że tego typu treści
    ścigane są z powództwa prywatnego (co jest skandalem), to żaden kulson
    nie miał na tyle przyzwoitości i wewnętrznej potrzeby żeby chociaż tym
    oszołomom w furgonetce uprzykrzyć życie rutynowymi kontrolami drogowymi
    tak długo i często, żeby im się odechciało jeździć z megafonami po
    mieście. Bo to nie jest możliwe, żeby takie rzeczy robić na trzeźwo,
    albo bez jakichś substancji otępiających umysł.
    Im szybciej by się poskarżyli, że policja ich nęka, tym szybciej policja
    dowiadziałaby się o sądownym zakazie (co samo w sobie jest również
    dziwne, że burmistrz musi ich o tym informować).

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2020-04-26 21:36:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dlaczego zabraniasz przeciwnikom LGBT głoszenia poglądów?

    -----

  • 4. Data: 2020-04-26 21:52:06
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > publicznej może naruszać decyzję sądu w Gdańsku. Policja o tym wie,
    > gdyż powiadomiłem ją w tym temacie 14 kwietnia br.".

    "Policja jako instytucja" została to tym poinformowana.
    "Zwykły dzielnicowy" już niekoniecznie o tym wie.
    Założenie że "zwykły dzielnicowy" z Warszawy musi(ał) wiedzieć i
    pamiętać o zakazie "anty-LGBT" z Gdańska mi sporo mówi o tak
    zakładających.

    A mówiąc jeszcze bardziej cynicznie: niech ci co wydębili ten zakaz
    teraz wydębiają karę za jego złamanie jako bezpośrednio zainteresowana
    strona. Wysokość kary za złamanie sądowego zakazu będzie bardzo
    interesująca w kontekście jaką "wolność słowa" w RP3 jest i będzie.
    Jak ktoś sądzi że partia rządząca (obecnie PiS) w żadnym sądzie
    podobnych zakazów nie będzie w stanie wydębić to IMHO jest idiotą.
    Jak LGBTQ+ wywalczyli wolność marszów/demonstracji bez zakazu według
    widzimisię lokalnego samorządu to ONR miał z Marszami Niepodległości
    z górki.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2020-04-26 22:06:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Już w latach 90-tych ustalono, że nazywanie byłych pezetpeerowców byłymi
    pezetpeerowcami jest szkalujące.

    -----

  • 6. Data: 2020-04-27 09:21:14
    Od: Kviat

    W dniu 26.04.2020 o 21:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dlaczego zabraniasz przeciwnikom LGBT głoszenia poglądów?

    A od kiedy kłamstwo stało się poglądem?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 7. Data: 2020-04-27 09:39:17
    Od: Kviat

    W dniu 26.04.2020 o 21:52, A. Filip pisze:

    11,furgonetka-laczaca-edukacje-seksualna-z-pedofilia
    -zablokowana.html

    > "Policja jako instytucja" została to tym poinformowana.
    > "Zwykły dzielnicowy" już niekoniecznie o tym wie.

    A co on jest? Upośledzony? Od kiedy ta furgonetka jeździ po mieście (po
    miastach...?)
    Przed 20 kwietnia nie jeździła, kiedy obowiązywał zakaz poruszania się
    bez ważnego powodu?
    Zwykłego dzielnicowego trzeba informować na piśmie, że jeżdżą z
    megafonami po mieście i szczują na ludzi?

    > Założenie że "zwykły dzielnicowy" z Warszawy musi(ał) wiedzieć i
    > pamiętać o zakazie "anty-LGBT" z Gdańska mi sporo mówi o tak
    > zakładających.

    A mi sporo mówi o kulsonach, którzy bez zakazu/nakazu nie są w stanie
    sami z siebie zorientować się, co oni przez te megafony krzyczą i o
    ludziach, którzy nie widzą w tym nic złego, a wręcz przeciwnie.

> [...]
    > strona. Wysokość kary za złamanie sądowego zakazu będzie bardzo
    > interesująca w kontekście jaką "wolność słowa" w RP3 jest i będzie.

    Zabawne, gdy prawaki posługują się hasłem "wolność słowa" i równocześnie
    domagają się kar za obrazę uczuć religijnych.
    Ale mniej zabawne jest, że w imię "wolności słowa" domagają się prawa do
    szerzenia kłamstw i prawa do szczucia na innych ludzi.
    A mówiąc jeszcze bardziej cynicznie: nie używaj słów, których nie rozumiesz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 8. Data: 2020-04-27 10:01:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pedofile kłamali od zawsze a ty im przyznajesz przymiot poglądów zamiast przymiotu
    przestępców?

    -----

  • 9. Data: 2020-04-27 12:21:24
    Od: m...@g...com

    > Dlaczego zabraniasz przeciwnikom LGBT głoszenia poglądów?

    A od kiedy kłamstwo stało się poglądem?
    ---
    Od czasu kiedy LGBT stalo sie normom sPOlecznom? ;P
    Powrotu do zdrowia życzę PiotrowinKO

  • 10. Data: 2020-04-27 12:52:19
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > bez ważnego powodu?
    > Zwykłego dzielnicowego trzeba informować na piśmie, że jeżdżą z
    > megafonami po mieście i szczują na ludzi?

    Czy kierowca "hasłowca" złamał zakaz poruszania się?
    Formalnie tak. "Celowościowo" niekoniecznie bo jeśli robił "pętle" nie
    wysiadając po drodze to zagrożenia epidemiologicznego nie stworzył.
    IMHO Do "słabiuśkiej" kary wystarczy naruszenie formalne, do kary
    surowej w państwie prawa konieczne jest naruszenie _celu_ przepisu.
    Im kara wyższa tym prawne "rozważania" powinny być szersze.
    Bez (słabych) kar już tylko za naruszenie formalnie każdy kierowca by
    mówił że robi pętle po mieście bez wysiadania :-)

> [...]
    > do szerzenia kłamstw i prawa do szczucia na innych ludzi.
    > A mówiąc jeszcze bardziej cynicznie: nie używaj słów, których nie rozumiesz.

    A tobie *też* nie chodzi o wolność "właściwego" słowa? :-)

    Jak najbardziej drakoński _prawomocny_ wyrok za obrazę uczuć religijnych
    z ostatnich 5 lat zacytujesz? Moje wrażenie jest że katy orzeczone są
    żadne lub śmieszne ale karka w postaci ciągania po sądach jakąś moc
    odstraszania ma poza "artystyczną promocją skandalem".

    Ja niedomagam się (niepodważalnego) prawa do głoszenia tego co ten
    hasłowiec głosił. Ja "tylko i aż" wskazuje idiotom że jak nie będą do
    kwestii wolności słowa podchodzić jak do zgniłego jaja to sami _szybko_
    oberwą.

    --
    A. Filip