eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObywatelska blokada haseł anty-LGBT całkiem bez konsekwencji? :-)Re: Obywatelska blokada haseł anty-LGBT całkiem bez konsekwencji? :-)
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obywatelska blokada haseł anty-LGBT całkiem bez konsekwencji? :-)
    Date: Mon, 27 Apr 2020 12:52:19 +0200 (CEST)

    Kviat pisze:
> [...]
    11,furgonetka-laczaca-edukacje-seksualna-z-pedofilia
    -zablokowana.html

    > A co on jest? Upośledzony? Od kiedy ta furgonetka jeździ po mieście
    > (po miastach...?)
    > Przed 20 kwietnia nie jeździła, kiedy obowiązywał zakaz poruszania się
    > bez ważnego powodu?
    > Zwykłego dzielnicowego trzeba informować na piśmie, że jeżdżą z
    > megafonami po mieście i szczują na ludzi?

    Czy kierowca "hasłowca" złamał zakaz poruszania się?
    Formalnie tak. "Celowościowo" niekoniecznie bo jeśli robił "pętle" nie
    wysiadając po drodze to zagrożenia epidemiologicznego nie stworzył.
    IMHO Do "słabiuśkiej" kary wystarczy naruszenie formalne, do kary
    surowej w państwie prawa konieczne jest naruszenie _celu_ przepisu.
    Im kara wyższa tym prawne "rozważania" powinny być szersze.
    Bez (słabych) kar już tylko za naruszenie formalnie każdy kierowca by
    mówił że robi pętle po mieście bez wysiadania :-)

    > A mi sporo mówi o kulsonach, którzy bez zakazu/nakazu nie są w stanie
    > sami z siebie zorientować się, co oni przez te megafony krzyczą i o
    > ludziach, którzy nie widzą w tym nic złego, a wręcz przeciwnie.

    > Zabawne, gdy prawaki posługują się hasłem "wolność słowa" i
    > równocześnie domagają się kar za obrazę uczuć religijnych.
    > Ale mniej zabawne jest, że w imię "wolności słowa" domagają się prawa
    > do szerzenia kłamstw i prawa do szczucia na innych ludzi.
    > A mówiąc jeszcze bardziej cynicznie: nie używaj słów, których nie rozumiesz.

    A tobie *też* nie chodzi o wolność "właściwego" słowa? :-)

    Jak najbardziej drakoński _prawomocny_ wyrok za obrazę uczuć religijnych
    z ostatnich 5 lat zacytujesz? Moje wrażenie jest że katy orzeczone są
    żadne lub śmieszne ale karka w postaci ciągania po sądach jakąś moc
    odstraszania ma poza "artystyczną promocją skandalem".

    Ja niedomagam się (niepodważalnego) prawa do głoszenia tego co ten
    hasłowiec głosił. Ja "tylko i aż" wskazuje idiotom że jak nie będą do
    kwestii wolności słowa podchodzić jak do zgniłego jaja to sami _szybko_
    oberwą.

    --
    A. Filip