eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObywatelska blokada haseł anty-LGBT całkiem bez konsekwencji? :-)Re: Obywatelska blokada haseł anty-LGBT całkiem bez konsekwencji? :-)
    Subject: Re: Obywatelska blokada haseł anty-LGBT całkiem bez konsekwencji? :-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Sun, 26 Apr 2020 21:14:42 +0200

    W dniu 26.04.2020 o 18:42, A. Filip pisze:
    > Mieli jaja zablokować

    I chwała im za to.

    > ale zgłosić (formalnie) to już nie? :-)

    W chorym kraju żyjemy, że trzeba mieć jaja większe od policji, bo
    policja nie potrafi sama z tym porządku zrobić.
    Dlatego ludzie płacą pensję i ponoszą koszty szkolenia i
    specjalistycznego wyposażenia służb, żeby nie musieć trzymać w domu
    broni, chodzić na szkolenia samoobrony i kupować specjalistycznego
    sprzętu do robienia porządku na ulicy i eliminowania zagrożenia dla
    obywateli.

    W chorym kraju żyjemy, że mamy chorą policję i wśród tych kulsonów nie
    znalazł się ani jeden uczciwy policjant (może przyjmują upośledzonych,
    którzy do tej pory się nie zorientowali z jaką furgonetką mają do
    czynienia, a może tuż przed interwencją odkopali ich z lodowca?), o
    późniejszych komentarzach rzecznika z litości nie wspominając.
    To coś jeździło tą furgonetką po ulicach od dłuższego czasu, a policja
    zaskoczona... do dupy z taką policją. Będą równie zaskoczeni, jak im
    będą emerytury obcinać. Żadnych wniosków z historii nie wyciągnęli.

    https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,258984
    11,furgonetka-laczaca-edukacje-seksualna-z-pedofilia
    -zablokowana.html

    Bartosz Dominiak, wiceburmistrz Ursynowa pogratulował obywatelom
    interwencji na swoim profilu na Facebooku: "Rzecznik policji nieco się
    myli. 26 września 2019 r. Sąd Okręgowy w Gdańsku nałożył na Fundację Pro
    - Prawo do Życia, do której strony prowadzi link reklamowany na
    samochodzie ze zdjęcia, zabezpieczenie powództwa w formie zakazu
    rozpowszechniania haseł szkalujących osoby LGBT, w tym również haseł
    umieszczonych na samochodach poruszających się w uchu ulicznym oraz w
    formie komunikatu dźwiękowego puszczanego w przestrzeni publicznej.
    Zatem funkcjonowanie tego samochodu w przestrzeni publicznej może
    naruszać decyzję sądu w Gdańsku. Policja o tym wie, gdyż powiadomiłem ją
    w tym temacie 14 kwietnia br.".

    > https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ursynow/warszawa-kierow
    cy-zatrzymali-furgonetke-z-haslami-anty-lgbt-4566659

    A jeszcze bardziej chore jest to, że pomimo tego, że tego typu treści
    ścigane są z powództwa prywatnego (co jest skandalem), to żaden kulson
    nie miał na tyle przyzwoitości i wewnętrznej potrzeby żeby chociaż tym
    oszołomom w furgonetce uprzykrzyć życie rutynowymi kontrolami drogowymi
    tak długo i często, żeby im się odechciało jeździć z megafonami po
    mieście. Bo to nie jest możliwe, żeby takie rzeczy robić na trzeźwo,
    albo bez jakichś substancji otępiających umysł.
    Im szybciej by się poskarżyli, że policja ich nęka, tym szybciej policja
    dowiadziałaby się o sądownym zakazie (co samo w sobie jest również
    dziwne, że burmistrz musi ich o tym informować).

    Pozdrawiam
    Piotr