  • Data: 2011-03-25 18:18:42
    Temat: Obowiązkowy urlop 10-dniowy??
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W moim zakładzie pracy jest taki "przepis wewnętrzny", który nakazuje
    pracownikom pobranie 10 dni pod rząd urlopu w dowolnym terminie. Nie
    wnikając w szczegóły czemu mi się to nie podoba - czy taki zapis jest
    legalny?? Jak się spytam kadrowej na jakiej podstawie tego ode mnie
    wymaga, uzyskam odpowiedź, że na podstawie regulaminu wewnętrznego.
    Dodam, że nie istnieje u nas coś takiego jak "gruszowe" (w sensie jakieś
    ekstra pieniążki dla pracownika za taki urlop). Czyli nie dość, że muszę
    wziąć urlop, to jeszcze nic z tego nie mam...

    Konop