  • 51. Data: 2022-07-31 10:08:41
    Temat: Re: Obowiązek służb ścigania wykroczenia
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W ilu osobach boskich mnie dostrzegasz?

    Zasadniczo to cię postrzegam jako średnio rozgarniętego kulsona, tylko z
    przerośniętą opinią o własnej wiedzy i wartości.

    > I ile razy w życiu widziałeś
    > cokolwiek, co ja robię?

    Przecież się doość obszernie rozpisujesz w necie i analizujesz różne
    sprawy. W tamtej konkretnie tłumaczyłeś, że roweru u człowieka w gaciach
    szukali.

    > Jakiś mądry w rozporządzeniu napisał, ze jak dokonujesz sprawdzenia, to
    > masz sprawdzić wszystko, niezależnie od tego, czego szukasz.

    Jakiś mądrzejszy też napisał w pierwszym paragrafie ustawy czemu służy
    policja.

    A że
    > rowerzysta ich nagrywa, to musieli to zrobić zgodnie z przepisami - bo
    > normalnie, to nawet przy tamtym rozporządzeniu nikt rowerów nie szukał
    > po kieszeniach.

    Oczywiście, że nie bo nie szukali roweru a marihuany.

    > Ale ja Ci to już wiele razy pisałem i wiem, ze i tak
    > tego nie pojmiesz zapewne.

    Powiedzmy, że po tym jak tłumaczyłeś, że ktoś mający plecak i rower jest
    w myśl ustawy przewodnikiem, to do twoich tez podchodzę z daleka idącą
    ostrożnością:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 52. Data: 2022-07-31 10:47:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.07.2022 o 10:08, Shrek pisze:

    > Zasadniczo to cię postrzegam jako średnio rozgarniętego kulsona, tylko z
    > przerośniętą opinią o własnej wiedzy i wartości.

    To czemu piszesz o mnie w liczbie mnogiej?

    > Przecież się doość obszernie rozpisujesz w necie i analizujesz różne
    > sprawy. W tamtej konkretnie tłumaczyłeś, że roweru u człowieka w gaciach
    > szukali.

    A co to ma wspólnego z tym, co ja robię? Albo moi koledzy? A tłumaczyłem
    Ci, że szukali roweru, bo jakiś oszołom tak to wpisał w Rozporządzenie.
    Oszołomowi wydawało się mądre, że jak będą szukać roweru, to być może
    znajdą narkotyki. Ja tam w ogóle nad sensem tego się zastanawiać nawet
    nie mam zamiaru, po prostu stwierdzam, że taki był obowiązujący na
    chwilę wykonania tej czynności stan prawny.

    Co więcej, o ile pamiętam, to zwróciłem uwagę na to, że przyczyną
    poszukiwania roweru w gaciach mogło byś spostrzeżenie, że czynność jest
    nagrywana. Musieli ją zrobić zgodnie z obowiązującym prawem, choć ono
    było akurat nieadekwatne do sytuacji.

    > Jakiś mądrzejszy też napisał w pierwszym paragrafie ustawy czemu służy
    > policja.

    No i?

    >  A że
    > Oczywiście, że nie bo nie szukali roweru a marihuany.

    A może noża, albo żyletki? Skąd wiadomo, ze Marihuany? No i jeśli
    wiadomo, ze szukał Marihuany, to może miał swoje uzasadnione powody? Czy
    szukanie Marihuany uważasz za szczególnie naganne?

    > Powiedzmy, że po tym jak tłumaczyłeś, że ktoś mający plecak i rower jest
    > w myśl ustawy przewodnikiem, to do twoich tez podchodzę z daleka idącą
    > ostrożnością:P

    Znajdź mi ten fragment, bo normalnie nie wierzę. Troszkę podejrzewam o
    co Ci chodziło, ale na epwno nie o to, o czym piszesz.

    --
    Robert Tomasik

  • 53. Data: 2022-07-31 11:44:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No i?

    No i nic - nie ma tam nic o tym że policjant powinien publicznie robić z
    siebie idiotę. Ba - jestem przekonany że gdzieś dalej jest napisane że
    nie powinien.

    > A może noża, albo żyletki? Skąd wiadomo, ze Marihuany?

    Stąd że posiadanie noża ani żyletki nie jest zakazane.

    > No i jeśli
    > wiadomo, ze szukał Marihuany, to może miał swoje uzasadnione powody?

    Może i miał. Z tym że wtedy należałoby podać te uzasadnione powody jako
    powód czynności. Choć jak słusznie zauważyłeś, ustawodawca nie
    sprecyzował że podany powód ma być prawdziwy.

    > Czy
    > szukanie Marihuany uważasz za szczególnie naganne?

    Powiedzmy że mam mieszane uczucia (na tej samej zasadzie co ściganie
    pieszych poza przejściami), ale my nie o tym, tylko o podawaniu
    fałszywego powodu przeprowadzania czynności a potem w konsekwencji
    tłumaczeniu że szukamy roweru w majtkach.

    > Znajdź mi ten fragment, bo normalnie nie wierzę. Troszkę podejrzewam o
    > co Ci chodziło, ale na epwno nie o to, o czym piszesz.

    Mój błąd - przewoźnikiem. Szukać, czy jak przewoźnikiem to ok?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2022-07-31 12:56:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pod warunkiem, że nóż i żyletka mają numer seryjny.
    Przecież nie będzie kulson marnował cennego czasu na szukanie byle jakiego noża z
    byle jaką żyletką bez numeru.
    Ciekawi mnie, czy jak ktoś zaj_bie mundury policyjne to też szukają tylko, jeśli
    miały numer?
    Pewnie nie szukają w ogóle (spytać, czy nie zaj_bali komendantowi), stąd tylu
    przebierańców.

    -----

  • 55. Data: 2022-07-31 21:22:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.07.2022 o 11:44, Shrek pisze:
    > Stąd że posiadanie noża ani żyletki nie jest zakazane.

    Marihuany czasem też. Możesz mieć receptę od lekarza.

> [...]

    > fałszywego powodu przeprowadzania czynności a potem w konsekwencji
    > tłumaczeniu że szukamy roweru w majtkach.

    Powód, jak każdy inny.

    > Mój błąd - przewoźnikiem. Szukać, czy jak przewoźnikiem to ok?

    OK!

    --
    Robert Tomasik

  • 56. Data: 2022-07-31 21:42:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Marihuany czasem też. Możesz mieć receptę od lekarza.

    Widocznie ci myśleli że nie miał.

    > Powód, jak każdy inny.

    A jednak podali fałszywy i musisz ich bronić że szukali roweru w majtkach...

    > OK!

    Czyli dalej utrzymujesz, że fakt posiadania roweru i plecaka czyni z
    klienta przewoźnika? Jakby pociągnął za tasiemkę to by został
    taśmociągiem? jakby podniósł to by był podnośnikiem, a jakby pierdolił
    od rzeczy to pierdolnikiem? A jakby przydzwonił głową w krawężnik to
    zostałby dzwonkiem czy krawęznikiem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 57. Data: 2022-08-01 01:05:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.07.2022 o 21:42, Shrek pisze:

    > Widocznie ci myśleli że nie miał.

    I dlatego roweru szukali? :-)

    > A jednak podali fałszywy i musisz ich bronić że szukali roweru w
    > majtkach...

    Ja nic nie muszę.

> [...]
    > taśmociągiem? jakby podniósł to by był podnośnikiem, a jakby pierdolił
    > od rzeczy to pierdolnikiem? A jakby przydzwonił głową w krawężnik to

    Ciekawe i jakże głębokie spostrzeżenia. Zapewne dysponujesz argumentami,
    że ciągnący tasiemkę ne jest taśmociągiem, ale czy uda Ci się dowieść,
    że nie jesteś "pierdolnikiem"?

    --
    Robert Tomasik

  • 58. Data: 2022-08-01 06:08:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I dlatego roweru szukali? :-)

    No przecież nie szukali roweru.

    > Ja nic nie muszę.

    Jak robisz z siebie idiotę dobrowolnie to tym gorzej.

    > Ciekawe i jakże głębokie spostrzeżenia. Zapewne dysponujesz argumentami,
    > że ciągnący tasiemkę ne jest taśmociągiem, ale czy uda Ci się dowieść,
    > że nie jesteś "pierdolnikiem"?

    To wrócmy do tego czy wystarczy mieć rower i plecak, żeby podpadać pod
    definicję przewodnika? Reszta jest tylko ironią na ten temat.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 59. Data: 2022-08-01 06:33:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.08.2022 o 06:08, Shrek pisze:

    > To wrócmy do tego czy wystarczy mieć rower i plecak, żeby podpadać pod
    > definicję przewodnika? Reszta jest tylko ironią na ten temat.

    kufa. Przewoźnika...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 60. Data: 2022-08-01 11:12:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > To wrócmy do tego czy wystarczy mieć rower i plecak, żeby podpadać pod
    > definicję przewodnika? Reszta jest tylko ironią na ten temat.

    Wydaje mi się, ze pasowało by mieć jeszcze jakiś przewodnik, albo choć
    mapę :-)

    --
    Robert Tomasik