  • 11. Data: 2008-08-18 02:36:47
    Temat: Re: Obowiązek meldunkowy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:
    > tymczasowego jeżeli ktoś zmienił miejsce pobytu i w innym miejscu
    > znajduje się dłużej niż 48 godzin.
    >
    > Staroć już nieaktualna od paru lat.

    sam jesteś staroć.

  • 12. Data: 2008-08-18 02:37:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    coder wrote:
    > Więc jeżeli taki obowiązek istnieje, to osoba nie dopełniająca go
    > popełnia przestępstwo czy wykroczenie.
    > Również jeżeli ktoś ma odpowiedni przepis to byłoby najlepiej.

    a przeczytałeś chociaż tą ustawę do której dostałeś linki.
    Nie przeczytałeś. Bo jakbyś przeczytał to takiego pytania by nie było.

    Najbardziej czego nie cierpię to lenistwa.

  • 13. Data: 2008-08-18 02:38:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:
    > popełnia przestępstwo czy wykroczenie.
    >
    > Nic nie popełnia bowiem ten niby obowiązek na papierze istnieje, a jak wiadomo
    papier wszystko przyjmie.

    > PS. Na dniach/tygodniach ten niby obowiązek do historii głupoty przejdzie.

    kara też będzie na papierze i zapłacić tez trzeba będzie papierkami,
    tylko trochę po kieszeni łupnie.

  • 14. Data: 2008-08-18 08:08:57
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > kara też będzie na papierze i zapłacić tez trzeba będzie papierkami,
    > tylko trochę po kieszeni łupnie.

    Tylko, że ostatnio tą karę to chyba w latach 80-tych ubiegłego wieku ktoś dostał.

    *piotr'ek*

  • 15. Data: 2008-08-18 08:09:54
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Wykroczenie. Kodeks wykroczeń.
    > Art. 147. § 1. Kto nie dopełnia ciążącego na nim obowiązku meldunkowego,
    > podlega karze ograniczenia wolności, grzywny albo karze nagany.

    Nagana - jaja jak berety!!!
    Nie cytujcie przepisów które są martwe jak moja babcia.

    *piotr'ek*

  • 16. Data: 2008-08-18 08:17:46
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 18 Aug 2008 10:09:54 +0200, *piotr'ek* napisał(a):

    > Nagana - jaja jak berety!!!
    > Nie cytujcie przepisów które są martwe jak moja babcia.

    Niestety są średnio martwe. W ub. roku słyszałem o 2 przypadkach
    ukarania, z czego jeden bezpośrednio od sprawcy -- mojego kolegi.

    Ale fakt, że policja szukała czegoś na niego (w nocy był hałas na
    imprezce, ale patrolowi się nie chciało przyjść i jak dotarli był już
    spokój). A że była to parapetówa w nowowynajmowanym mieszkaniu... jak to
    mówią 'jak chcesz uderzyć psa, kij się sam zawsze znajdzie'.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 17. Data: 2008-08-18 08:37:05
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A że była to parapetówa w nowowynajmowanym mieszkaniu... jak to
    > mówią 'jak chcesz uderzyć psa, kij się sam zawsze znajdzie'.

    I to jedyny sposób stosowania rzeczonego przepisu jest.

    *piotr'ek*

  • 18. Data: 2008-08-18 17:06:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

    > Tylko, że ostatnio tą karę to chyba w latach 80-tych ubiegłego wieku ktoś dostał.

    chyba jednak nie
    policjant ci ją może wlepić w każdym momencie i często tak robi, jak się
    ich wzywa do niechcianych sąsiadów.
    Więc jak już coś piszesz na tą grupę, to pisz to co jest zgodnie z
    prawem, a nie twoje własne widzimisie, bo wychodzisz na kretyna.

  • 19. Data: 2008-08-18 17:07:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

    > I to jedyny sposób stosowania rzeczonego przepisu jest.

    wiec nagle okazuje się, że przepis jest, a przed w pierwszym poście
    twierdziłeś, że nie ma.
    To moze jednak wrócisz do szkoły ze swoją wiedzą

  • 20. Data: 2008-08-18 23:07:51

> [...]
    > spokój). A że była to parapetówa w nowowynajmowanym mieszkaniu... jak to
    > mówią 'jak chcesz uderzyć psa, kij się sam zawsze znajdzie'.

    a pojechales mu, szmato prawnicza, od przestepcow ?