  • 1. Data: 2008-08-17 16:26:28
    Temat: wysokość grzywny
    Od: s...@g...com

    Witam,
    czy są jakieś ograniczenia co do wysokości grzywny (prawo karne)
    względem zarobków/sytuacji materialnej?
    --
    pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2008-08-17 17:46:57
    Temat: Re: wysokość grzywny
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 17 Sie, 18:26, s...@g...com wrote:
    > Witam,
    > czy są jakieś ograniczenia co do wysokości grzywny (prawo karne)
> [...]

    grzywny się nie orzeka kiedy oskarżony
    nie pracuje, albo zarabia bardzo mało

    jeśli jednak pracuje to kara może wynosi
    max, 360 stawek dziennych
    a wysokość jednej stawki ma dużą rozpiętość ale chyba max 100 zł

  • 3. Data: 2008-08-17 20:13:09
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sun, 17 Aug 2008 09:26:28 -0700 (PDT), s...@g...com
    napisał(a):

    > Witam,
    > czy są jakieś ograniczenia co do wysokości grzywny (prawo karne)
    > względem zarobków/sytuacji materialnej?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Grzywna_(prawo)

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria http://foto.3mam.net

  • 4. Data: 2008-08-17 21:12:26
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > grzywny się nie orzeka kiedy oskarżony
    nie pracuje, albo zarabia bardzo mało

    Dokładnie. Jak ja miałem dochód 0 zł i do sądu woziłem się taryfą, która na mnie
    czekała, żeby na obiad za stówkę mnie zawieźć dostałem 0 zł grzywny... od której się
    odwołałem bo niewinny byłem ;-)

    *piotr'ek*

  • 5. Data: 2008-09-01 21:29:50
    Od: kam <...@...pl>

    piotrliwszic pisze:
    > jeśli jednak pracuje to kara może wynosi
    > max, 360 stawek dziennych
    > a wysokość jednej stawki ma dużą rozpiętość ale chyba max 100 zł

    2000 zł

    KG