  • 21. Data: 2024-04-30 18:55:03
    Temat: Re: Obajtek bez majtek
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Apr 2024 17:03:37 +0200, A. Filip napisał(a):

    > Nie pasuje ci żeby D. Tusk odpowiadał całym majątkiem za działania
    > przez siebie mianowanych podwładnych (np. Sienkiewicza i Bodnara)?
    > Mi pasuje :-)

    To może rozszerzmy obowiązek pokrywania strat w gospodarce na tych co
    głosowali, bo wybrali i na tych co nie głosowali bo zaniechali. A nawet
    na tych co głosowali przeciw, bo się za słabo starali :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 22. Data: 2024-04-30 19:36:13
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > To może rozszerzmy obowiązek pokrywania strat w gospodarce na tych co
    > głosowali, bo wybrali i na tych co nie głosowali bo zaniechali. A nawet
    > na tych co głosowali przeciw, bo się za słabo starali :)

    To chyba tylko jak Sienkiewicz i Bodnar byli w programie wyborczym Tuska?
    Byli? Czy głupi wyborcy mogli (dokładnie) przewidzieć?

    --
    A. Filip

  • 23. Data: 2024-04-30 19:51:36
    Temat: Re: Obajtek bez majtek [Masz zarzut o wyłudzanie VAT? Musisz być terrorystą!]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...wp.pl> pisze:
> [...]
    ie-samer-a-w-rozmowie-z-rmf-fm-odpiera-zarzuty,nId,7
    483160

    r-a-znalazl-sie-w-orlenie-abw-ostrzegala-daniela-oba
    jtka

    > Takie to teraz zasr... prawo.Mafie bogackie i hokstaplerzy górą bo
    > mają szmal, a w sadzie trójkowa studentka teraz jako sędzia rządzi, bo
    > mianował ją Lech Kaczyński.

    A nie wystarczy że ich stać na obrońce/adwokata klasy posła KO mecenasa
    Giertycha "Mdlejącego i Nieuchwytnego"?
    <ironia> Obajtku! Nie daj się jak Giertych! </ironia>

    Ma zarzuty o VAT? Ma tyle że "starawe". Stawia go to w dobrym świetle?
    Ni wuja. Tyle że może na grupie prawo nie ściemniajmy że postawienie
    zarzutów za zwiędła pietruszkę dowodzi udziału w mafii cytrusowej.

    A jak chcesz pełnego cynizmu: jeśli zachapali 400 mln. USD to będzie ich
    stać na adwokatów jeszcze lepszych niż Giertych. Prawomocny wyrok nawet
    w dwie kadencje będzie "niezbyt prawdopodobny".

    --
    A. Filip

  • 24. Data: 2024-04-30 20:23:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Apr 2024 18:55:03 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > To może rozszerzmy obowiązek pokrywania strat w gospodarce na tych co
    > głosowali, bo wybrali i na tych co nie głosowali bo zaniechali. A nawet
    > na tych co głosowali przeciw, bo się za słabo starali :)

    Ale jak tak na wszystkich rozszerzysz ... to juz jest rozszerzone.
    Bo kto za te straty zapłaci? Tamci państwo?

    J.

  • 25. Data: 2024-04-30 20:29:09
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > I owszem, nazywają się "prawo".

    Paradoks polega na tym, że gdy pisiory i ich wyznawcy mieli w dupie
    Konstytucję, procedury i kradli na potęgę, to wszystko było ok.
    A teraz jak mają za to odpowiedzieć, to płaczą, że przecież trzeba
    przestrzegać procedur i prawa.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2024-04-30 20:34:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Apr 2024 20:29:09 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    > Konstytucję, procedury i kradli na potęgę, to wszystko było ok.
    > A teraz jak mają za to odpowiedzieć, to płaczą, że przecież trzeba

    Jakos tak, ale co - to juz nigdy nie bedzie w Polsce normalnie?

    Czy własnie bedzie - takie zwykłe, normalne, polskie bezprawie ...

    J.

  • 27. Data: 2024-04-30 22:35:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.04.2024 o 20:34, J.F pisze:

    > Jakos tak, ale co - to juz nigdy nie bedzie w Polsce normalnie?

    Coś w tym stylu - pisałem że szkody zrobione przez pisowców to znacznie
    wiecej niż widać na pierwszy rzut oka. Żeby nie było - peło robiło to
    samo tylko na mniejszą skalę. Pisowcy na przemysłową.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2024-05-01 09:16:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Apr 2024 20:23:22 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale jak tak na wszystkich rozszerzysz ... to już jest rozszerzone.
    > Bo kto za te straty zapłaci? Tamci państwo?

    No widzisz! Wszystko już jest załatwione. Są winni i jest kara :) Nawet
    prokuratury i sądów nie trzeba. I po co się ekscytować byle g... w
    Mastera czy Trybuna stylu?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 29. Data: 2024-05-01 11:21:51
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 30.04.2024 o 17:03, A. Filip pisze:

    > Nie pasuje ci żeby D. Tusk odpowiadał całym majątkiem za działania
    > przez siebie mianowanych podwładnych (np. Sienkiewicza i Bodnara)?
    > Mi pasuje :-)

    Tusk czy Kaczyński mogą tylko moralnie odpowiadać za powoływanie
    złodziei czy zwykle mnie nadających si e nieudaczników na takie
    stanowiska. Człowiek honoru na pewno by się podał do dymisji gdy jego
    protegowany zwyczajnie się zbłaźnił albo okazał się być nieudolnym
    złodziejem.
    Ale my tu nie o tym. Idzie o odpowiedzialność majątkową Obajtka.

  • 30. Data: 2024-05-01 11:22:47
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    > Tu nie uczelnia prawa. Jesteś ciekaw, to postudiuj sobie kodeksy.

    Tu jest grupa dyskusyjna, a może się mylę? I nie za bardzo rozumiem
    motywy twojej obecności na niej. Bo albo próbujesz bawić się w
    wykładowce prawa albo nawijasz o dupie maryni tylko jakoś ciężko cię
    wciągnąć w dyskusję o istocie problemu.