    From: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [OT] kwity, bylo: Re: scysja zenergetyką
    Date: Fri, 20 Sep 2002 19:58:04 +0200

    Maddy wrote:

    > Ja swoje, paniusia swoje.. ja jej że nie mam kwitów, bo to był przelew
    > elektroniczy a poza tym nie tego dotyczy sprawa - ona że niemozliwe,
    > bo jest wpisane że płaciłam na ich druczku (druczek leży przede mną
    > nietknięty) i żebym te kwity "pokazała".

    Hmmm... to jak to jest z przelewami elektronicznymi?
    Nie ma kwitow?
    Jak nie ma kwitu to nie ma wplaty przeciez. Kazdy moze zarzadac
    potwierdzenia.
    Musi byc przeciez jakas metoda na otrzymanie papierowego dokumentu
    potwierdzajacego wplate pieniedzy.

    Chociazby w przypadku kiedy pieniadze sie przeleje, a adresat przelewu
    powie ze "nie doszly", chyba zostaje po tych przelewach cos wiecej niz
    screenshot z przegladarki? :-)