  • Data: 2002-09-20 21:39:54
    Temat: Re: [OT] kwity, bylo: Re: scysja zenergetyką
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Sep 2002, Tomasz Pyra wrote:
    [...]
    >+ a nie jest to niezle pole do naduzyc?
    >+ typu przychodzi ktos do sprzedawcy telefonow z kserem dowodu (czy tam
    >+ wydrukiem) i chce na to ksero telefon. Oczywiscie "reczy" za prawdziwosc
    >+ ksera dokumentu.
    >+
    >+ Czy rozne inne takie :-)

    -:)
    Akurat co do dowodu - to właśnie po to miał mieć tak mało danych,
    żeby każdemu mozna było pokazać bez obawy że przy okazji
    wywie się czy nie rozwodnik i czy kartki na mięso pobrał ;)
    A za resztę można "ręczyć" :)
    Oczywiście zainteresowana strona może zażądać upoważnienia
    do *samodzielnego sprawdzenia* danych.

    >+ Trudno sie nie dziwic ze pani z okienka sie dziwnie popatrzy jak ktos jej
    >+ wydruk srony internetowej przyniesie, bo taki "to sobie kazdy moze zrobic".

    Bez powodu nie wspominałem że pieczątka też niepodrabialna
    nie jest - przynajmniej *w tym znaczeniu* że będzie miała
    stosowną treść. Oczywiście wynik porównania odcisków
    "prawdziwej" i na dokumencie to inna sprawa :), ale tego
    *również* nikt nie sprawdza jak przyniesiesz "papier ze stemplem",
    możesz się zgodzić ?
    Zajmie się tym dopiero policja/prokurator/sąd po postawieniu
    zarzutu o fałszerstwo.
    A jak przyniesiesz "papier z mBanku" (bez stempla) to
    *cały* powyższy algorytm działa identycznie, poza punktem
    "czytanie treści pieczątki" :]

    Pozdrowienia, Gotfryd