  • Data: 2011-01-03 12:13:43
    Temat: [OT]Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ... - tolerancja prędkościomierza
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (03.01.2011 10:12), Grzegorz wrote:
    > Hello "Rafał \"SP\" Gil" !:

    > Ma znaczenie. Zapytaj o tolerancję pomiaru fotoradaru oraz twojego
    > szybkościomierza.

    Apropos prędkościomierza, to we wszystkich samochodach jakimi dotąd
    jechałem, prędkościomierz zawyżał wskazanie o 5-10 km/h. Czyli jak
    wskazywał 50km/h - naprawdę to było 40km/h. Jak 120 - naprawdę to było
    115km/h.

    Czy to jest reguła, czy miałem akurat takie szczęście? Jeżeli to jest
    reguła, to powoływanie się na tolerancję prędkościomierza nie jest chyba
    najwłaściwsze w tym przypadku.

    p. m.