    Subject: [OT]Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: m <m...@g...com>
    Date: Mon, 26 Mar 2018 11:16:58 +0200

    W dniu 23.03.2018 o 07:38, Shrek pisze:
    > Teraz już wiem, że zrobiłem bardzo dobrze spuszczając twoich kolegów na
    > drzewo, jak udzielałem kolesiowi pierwszej pomocy i przybyli na miejsce
    > policjanci byli najbardziej zainteresowani moimi danymi. Jeszcze by mi
    > jakiś prokurator zarzuty postawił dla mojego dobra.

    Tak swoją drogą, rzeczywiście zauważyłem taką regułę, że w KAŻDYM
    kontakcie z Policją jaki miałem (nie liczę kontaktów z Robertem na forum
    i kontaktów z sąsiadem który jest (obecnie emerytowanym) policjantem),
    Policjanci najbardziej byli zainteresowani a)moimi danymi, b)spisaniem
    protokołu.

    Już tu kiedyś pisałem, że sądzę że jest to świadoma bądź podświadoma
    polityka żeby dać społeczeństwu do zrozumienia żeby Policji nie
    zawracali głowy, bo inaczej ....

    Bo jeżeli mi następnym razem ukradną rower, to wiem że jak znowu pójdę
    na Policję, spędzę w sumie pół dnia patrząc jak policjant zmaga się z
    maszyną do pisania. A jak nie daj Boże jeżeli kogoś znajdą, trzeba
    będzie się znowu pofatygować i znowu spędzić pół dnia, a roweru i tak
    nie odzyskam.

    Lepiej jeździć na tanich rowerach i kradzież wrzucać w straty.

    p. m.