  • 131. Data: 2008-02-01 12:51:03
    Temat: Re: OEM i płyta główna
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Arek <a...@e...net> writes:

    [ciap]

    > Oczywiście oboje wiemy, że nie masz odpowiedzi na to pytanie, gdyż
    > żadna licencja NIE JEST udzielana.

    OK, a znalazłeś już jakiś sąd zdolny do tego, żeby zignorować ten
    świstek papieru lub plik tekstowy dołączany do programu komputerowego?
    Bo to co piszesz jest bardzo ciekawe.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 132. Data: 2008-02-01 12:57:33
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotr Dembiński napisał:
    > OK, a znalazłeś już jakiś sąd zdolny do tego, żeby zignorować ten
    > świstek papieru lub plik tekstowy dołączany do programu komputerowego?
    > Bo to co piszesz jest bardzo ciekawe.

    Tak.

    Pisałem, że M$ ma już w nim sprawę.
    Mam nadzieję, że nie będzie się ciągnęła latami i szybko M$ przestanie
    świrować, że "udziela licencji".

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 133. Data: 2008-02-01 13:17:29
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Arek <a...@e...net> writes:

    > Tak.
    >
    > Pisałem, że M$ ma już w nim sprawę.
    > Mam nadzieję, że nie będzie się ciągnęła latami i szybko M$
    > przestanie świrować, że "udziela licencji".

    Czyli wedle tego twojego sądu ustawa o prawie autorskim i prawach
    pokrewnych nie ma mocy prawnej?

  • 134. Data: 2008-02-01 15:47:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotr Dembiński napisał:
    > Czyli wedle tego twojego sądu ustawa o prawie autorskim i prawach
    > pokrewnych nie ma mocy prawnej?

    Rozmawiamy poważnie czy tylko bijemy pianę dla bicia piany?

    Oczywiście, że ustawa ma moc prawną.
    Uważasz, że nie istnieje takie coś jak sprzedaż egzemplarza utworu?
    Że istnieją jedynie licencje?
    Czy o co Ci chodzi z tą niedziałającą ustawą?

    To, że M$ sprzedaje egzemplarze utworu a oszukuje ludzi, że "udziela
    licencji" jest oczywiste chyba dla każdego.

    Sam w sobie jest to czyn wyczerpujący w pełni czyny nieuczciwej
    konkurencji, a biorąc pod uwagę otoczkę - zmuszanie do ponownego zakupu
    oprogramowania - oszustwo z art.286 kk.

    Dla mnie jest skandalem, że tyle lat bezkarnie to robi.
    Gdzie są instytucje powołane do ochrony ludzi przed czymś takim ?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 135. Data: 2008-02-01 20:05:40
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Arek <a...@e...net> writes:

    [ciap]

    > Sam w sobie jest to czyn wyczerpujący w pełni czyny nieuczciwej
    > konkurencji, a biorąc pod uwagę otoczkę - zmuszanie do ponownego
    > zakupu oprogramowania - oszustwo z art.286 kk.

    A, już wiem. Masz tę swoją wersję edukacyjną jakiegoś Worda czy
    Excela i psioczysz, że chcą, żebyś kupił licencję na użytkowanie
    komercyjne. Trochę trudno zrozumieć to, co piszesz, jak się nie
    wie, w jakiej jesteś obecnie sytuacji.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 136. Data: 2008-02-01 20:06:54
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]
    > Excela i psioczysz, że chcą, żebyś kupił licencję na użytkowanie
    > komercyjne. Trochę trudno zrozumieć to, co piszesz, jak się nie

    No tak - czyli piszesz te bzdury tylko po to żeby sobie potrollować.

    Trza było tak od razu.

    zdrówka
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 137. Data: 2008-02-01 20:55:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Buzdygan pisze:

    > No tak - czyli piszesz te bzdury tylko po to żeby sobie potrollować.

    Buahahahahahahahahaha ... , kto to ku*wa mówi, buahahaha ...
    mega rotfl ... Kto ma ściereczkę ???

    6008

  • 138. Data: 2008-02-01 21:02:48
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Arek <a...@e...net> writes:

    > No tak - czyli piszesz te bzdury tylko po to żeby sobie potrollować.

    Inaczej -- co rozumiesz przez zmuszenie do ponownego zakupu
    oprogramowania?

  • 139. Data: 2008-02-02 14:38:02
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:83c475-vbd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Dziecko się obraziło i zabiera zabawki do innej piaskownicy. Rozważa też
    > możliwość poskarżenia się mamusi ;)

    Nie zesraj się. O tym, żeś prezygłup wie tu każdy.

    --
    Pzdr
    Leszek