    From: o...@p...fm
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: OC PZU I ZBYCIE POJAZDU
    Date: 10 Oct 2006 10:40:10 -0700

    Witam,
    2 lata temu zmarl moj ojciec,przed smiercia przepisal na mnie auto.
    Poszlam do PZU i agent oraz Pani z obslugi klienta powiedzieli mi, ze
    moge jezdzic na polisie wykupionej przez ojca, tak jak korzysta sie z
    OC sprzedajacego przy kupnie auta. Nagle po 2 latach przychodzi do mnie

    pismo (samochod juz jest sprzedany) i PZU domaga sie kasy za okres od
    przepisania auta do konca trwania rocznej polisy. Uwazam, ze zostalam
    zle poinformowana przez agentow, oczywisice nie mam na to oprocz
    mojego harcerskiego slowa, dowodow. Jeszcze w zeszlym roku wyjasnialam
    ta sprawe-przeslalam akt zgonu ojca i wsio bylo ok. Teraz wydaje mi
    sie, ze chca ode mnie roznicy zaplaty znizek (tata posiadal iles tam %
    znizek, ja niestety nic). Co zrobic w takiej sytuacji?Gdybym wiedziala
    od poczatku, ze tak bedzie to w ogole zrezygnowalabym z ich
    ubezpieczenia i ubezpieczyla sie np w samopomocy czy czyms innym i
    tanszym!!!!