  • 91. Data: 2020-04-29 18:20:23
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: Kris <k...@g...com>

    >A ile tak naprawdę Niemce >dostali tam ładunku?

    My 1000m3, Niemce ok 800m3

  • 92. Data: 2020-04-29 18:43:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Napisali w gazeta.pl:
    >https://next.gazeta.pl/next/7,17>3953,25905582,an-2
    25-mrija->poleciala-tez-do-niemiec-nie->komercyjnie-
    ale.html

    Przegapiłem widocznie.
    Tusk twitowal z tej okazji? Bo albo nie zauważyłem albo przegapiłem.

    >Niemce liczyć potrafią i pewnie >dlatego wynajęli go w ramach >programuu
    >SALIS, a nie komercyjnie.

    Z kronikarskiego obowiązku wypada dodać że Niemce za lot Mrija zapłacili pomimo SALIS
    a Polacy też z SAzLIS skorzystali dwa razy Ruslana wynająć.
    Przynajmniej tak wyborcza pisze.
    Zweryfikuj to bo ja wyborczej tak ufam jak TVP a mniej jak psu sąsiada.

  • 93. Data: 2020-04-29 18:53:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Przy okazji: Mateusz Krzywousty
    >obiecał 400 ton sprzętu. Kto >ukradł 320 ton
    > i co to było?

    Linka daj z tą obietnicą to się zorientuje w temacie

  • 94. Data: 2020-04-30 00:11:01
    Od: n...@o...pl

    Kris <k...@g...com> napisał(-a):

    > Linka daj z tą obietnicą to się zorientuje w temacie

    Kilka dni temu Ministerstwo Aktywów Państwowych poinformowało na Twitterze. "Aż
    400 ton środków do walki z #koronawirusem dostarczy wynajęty specjalnie do tego
    największy na świecie Antonow An-225 Mrija." Problem w tym, że maksymalna
    ładowność super-samolotu, według informacji obsługującego go linii Antonow
    Airlines, wynosi 250 ton.

  • 95. Data: 2020-04-30 09:04:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 09:00:04 UTC+2 użytkownik n...@o...pl
    napisał:

    > Kilka dni temu Ministerstwo Aktywów Państwowych poinformowało na Twitterze. "Aż
    > 400 ton środków do walki z #koronawirusem dostarczy wynajęty specjalnie do tego
    > największy na świecie Antonow An-225 Mrija."
    Linka nie dałes ale mniejsza o to

    >Problem w tym, że maksymalna
    > ładowność super-samolotu, według informacji obsługującego go linii Antonow
    > Airlines, wynosi 250 ton.

    A napisali że w jednym locie te 400ton?
    8 razy miał ten antonov do nas latac
    https://businessinsider.com.pl/firmy/zarzadzanie/ile
    -kosztowal-przylot-samolotu-an-225-mrija-do-polski-k
    oszt-kghm/zzcerlr

  • 96. Data: 2020-04-30 09:09:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 16:06:47 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Niemce liczyć potrafią i pewnie dlatego wynajęli go w ramach programu
    > SALIS, a nie komercyjnie.

    I zapłacili dwa razy drożej jak Polacy
    https://www.rp.pl/Koronawirus-SARS-CoV-2/304299856-W
    iemy-ile-kosztowal-lot-najwiekszego-samolotu-swiata-
    do-Polski.html

    > Przy okazji: Mateusz Krzywousty obiecał 400 ton sprzętu. Kto ukradł 320 ton

    Ponoć cały czas przywożą. Dwa razy rusłan jeszcze był u nas i teraz LOTem
    transportują. Moze dobija do tych 400ton
    Proponuję cierpliwie czekać az Wyborcza temat zbada to dowiemy sie prawdy.

    > i co to było?

    J.w.

  • 97. Data: 2020-04-30 11:00:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 30 Apr 2020 00:04:24 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > A napisali że w jednym locie te 400ton?
    > 8 razy miał ten antonov do nas latac
    > https://businessinsider.com.pl/firmy/zarzadzanie/ile
    -kosztowal-przylot-samolotu-an-225-mrija-do-polski-k
    oszt-kghm/zzcerlr

    To może nawet dobrze, że antonow tylko raz przyleciał, bo teraz niezawodnie
    będą organizowane miesięcznice lądowania, a przy ośmiu zaczęłoby się to
    robić kłopotliwe.
    Teraz już wiadomo, po co były te wypasione drabinki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 98. Data: 2020-04-30 11:14:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 29 Apr 2020 17:15:25 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Po pierwsze chciałbym link do miejsca, gdzie on tak obiecał, bo o ile
    > kojarzę, to obiecywał pełen samolot oraz wspominał coś, ze ma ładowność
    > 400 ton, ale nie mówił, ze tych masek będzie 400 ton.

    https://konkret24.tvn24.pl/polska,108/400-ton-sprzet
    u-medycznego-w-najwiekszym-samolocie-swiata-to-niemo
    zliwe,1012659.html

    "7 kwietnia Polska Agencja Prasowa cytowała komunikat KGHM Polska Miedź o
    sfinansowanym przez tę spółkę, wspólnie z Grupą Lotos, zakupie i
    transporcie sprzętu medycznego z Chin: "Na wypełnionym po brzegi pokładzie,
    mieszczącego aż 400 ton ładunku samolotu, znajdzie się nawet 7 milionów
    maseczek typu P2, kilkaset tysięcy kombinezonów ochronnych i kilkaset
    tysięcy przyłbic" - poinformował KGHM.

    Dzień później na Twitterze Ministerstwo Aktywów Państwowych podało, że po
    świętach "wyląduje kolejny transport sprzętu medycznego zakupionego przez
    @kghm_sa i @GrupaLOTOS. Aż 400 ton środków do walki z #koronawirusem
    dostarczy wynajęty specjalnie do tego największy na świecie samolot Antonow
    An-225 Mrija". Ten wpis podał dalej wicepremier Jacek Sasin, szef MAP."

    Kiedy sprawa się rypła, tonaż zamienił się w objętość.
    Słyszałem o równoważności masy i energii, ale równoważność ciężaru i
    objętości to jednak nowość.

    > Po drugie, gdyby nawet Premier "walnął" walną takiego babola, to
    > powielanie tej bzdury i udawanie, że się nie wie, że objętościowo nie
    > zmieściło się tam 400 ton maseczek też najlepiej o autorze nie świadczy.

    Babol jest jeszcze większego kalibru, bo okazało się, że te wspaniałe
    maseczki nadają się tylko do dudy.
    Podaję linkę do omówienia, bo GW płatna:
    https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Polityka/Masec
    zki-z-Chin-sprowadzone-przez-KGHM-bez-certyfikatow-p
    odaje-Gazeta-Wyborcza

    "Kilka dni temu "GW" informowała, że sprowadzony do Polski sprzęt nie
    posiada wymaganych certyfikatów. Doniesieniom tym stanowczo zaprzeczał KGHM
    grożąc nawet gazecie pozwem sądowym za powielanie informacji o ewentualnych
    wątpliwościach przy certyfikatach sprzętu z Antonowa.

    "GW" przypomina, że "certyfikat" którym na Twitterze chwalił się prezes
    KGHM Marcin Chludziński, wystawiła włoska firma ECM, która nie ma prawa
    nadawania znaku CE (oznacza zgodność z unijnymi normami) środkom ochrony
    indywidualnej. Na antenie TVP Info, Chludziński przekonywał jednak, że
    sprowadzony sprzęt posiada wszystkie niezbędne zgody. Chwalił się m.in.
    certyfikowaniem przez amerykańską Agencję Żywności i Leków (FDA). Zdjęcie
    rzekomego dokumentu prezes KGHM umieścił na Twitterze, ale niebawem je
    skasował. Odmówił także udostępnienia dziennikarzom oryginału dokumentu lub
    zdjęcia w lepszej rozdzielczości."

    W oryginalnym tekście jest jeszcze smakowiciej:
    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25909025
    ,maseczki-ktore-przylecialy-antonowem-nadaja-sie-na-
    smietnik.html?_ga=2.175020577.2054359803.1587970212-
    864217066.1487590675#S.koronawirus-K.P-B.2-L.1.zwfot

    "udało nam się dotrzeć do kulis początku operacji ściągania przez miedziowy
    koncern transportów środków ochronnych. Wbrew twierdzeniom Chludzińskiego
    za tą operacją nie stał wcale prezydent Andrzej Duda, ale niewielka,
    działająca w Polsce od 17 lat Fundacja Chińsko-Polskiej Wymiany
    Gospodarczej i Kulturalnej ,,Sinopol".

    Zakładał ją w 2003 r. Tian Yixing, w latach 1980-86 pierwszy sekretarz w
    ambasadzie Chińskiej Republiki Ludowej w PRL, a później także kierownik ds.
    Związku Radzieckiego i Europy Wschodniej w Państwowej Komisji ds.
    Planowania ChRL. W latach 90. na polecenie ówczesnego wicepremiera Li
    Lanqinga Tian Yixing powołał spółkę Chińskie Centrum Handlu i Dystrybucji w
    Polsce, która w założeniu miała dbać o polsko-chińską współpracę
    gospodarczą.
    Na czele fundacji od początku stoi syn Yixinga - Tian Qing.
    Tian Qing prowadzi na terenie Polski wiele biznesów. W latach 2011-12
    zasiadał w radzie nadzorczej spółki Hawe kontrolowanej przez Marka Falentę,
    biznesmena skazanego za zorganizowanie procederu podsłuchiwania polityków
    PO w warszawskich restauracjach, który przyczynił się do upadku rządu tej
    formacji. Zasiadał w niej razem z Krzysztofem Rybką, szwagrem Marka
    Falenty, skazanym na 10 miesięcy w zawieszeniu za udział w aferze
    podsłuchowej, i byłym senatorem PO Tomaszem Misiakiem.

    Dziś jego China Investment Center jest właścicielem spółki Sinopol Trade
    Center. Jej prezes Piotr Kozłowski to były poseł Samoobrony, a w czasie
    rządu koalicji PiS-LPR-Samoobrona również szef gabinetu politycznego
    ministra budownictwa Andrzeja Aumillera.

    Już po upadku rządu PiS z powodu afery gruntowej był jednym z oskarżycieli
    posiłkowych w procesie Mariusza Kamińskiego, dzisiejszego koordynatora
    służb specjalnych i szefa MSWiA. Za przekroczenie uprawnień sąd pierwszej
    instancji skazał w 2015 r. Kamińskiego na trzy lata pozbawienia wolności.
    Niedługo później ułaskawił go prezydent Andrzej Duda."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 99. Data: 2020-04-30 14:34:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To są tony objętościowe i sprawdź to pojęcie u dobrego kuriera.

  • 100. Data: 2020-04-30 20:24:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Słyszałem o równoważności masy i >energii, ale równoważność >ciężaru i
    >objętości to jednak nowość.

    Zadzwoń do lokalnej firmy transportowej i zapytaj ile kosztuje transport na
    odległość100 km 20 ton węgla a ile 20 ton styropianu.
    Daj znać jak wycenili.