  • 111. Data: 2020-05-12 11:42:34
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 29 Apr 2020 06:49:19 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > W wyborczej pewnie tego nie przeczytasz to Tobie tu napisze

    O przepłaconych 5 razy maseczkach bez certyfikatu, sprowadzonych antonowem
    z Chin przez byłego oficera WSI było wczoraj.
    Dzisiaj kolejne rewelacje o znajomym Szumowskiego z Zakopanego:
    https://wyborcza.pl/7,75398,25936849,wyborcza-demask
    uje-afere-w-resorcie-zdrowia-5-mln-zl-za-bezwartosci
    owe.html#S.koronawirus-K.P-B.1-L.1.zwfoto

    "Przepłacając i bez sprawdzenia jakości Ministerstwo Zdrowia kupiło
    bezwartościowe maseczki ochronne za ponad 5 mln zł. Zarobił na tym
    instruktor narciarski, przyjaciel rodziny Łukasza Szumowskiego. Transakcję
    ułatwił mu brat ministra zdrowia, a finalizował ją wiceminister Janusz
    Cieszyński"

    Omówienie za friko tutaj:
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,259
    37355,szumowski-potwierdzil-ze-maseczki-za-5-mln-zlo
    tych-nie-spelniaja.html#s=BoxOpImg3

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 112. Data: 2020-05-13 14:36:02
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-05-12 o 11:42, Olin pisze:

> [...]
    >
    > Omówienie za friko tutaj:
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,259
    37355,szumowski-potwierdzil-ze-maseczki-za-5-mln-zlo

    Dzisiaj minister Sz. zapowiedział, że złożył oszustwo w prokuraturze.
    Jasnowidz Jackowski już wcześniej powiedział, że jak oglądał ministra w
    jakimś jego przemówieniu to zwrócił uwagę na to jak mu dziwnie oczy
    latają i unika kontaktu wzrokowego.Oczywiście z takiego zachowania
    wynika, że minister kłamie.

  • 113. Data: 2020-05-13 14:39:56
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:

> [...]
    > w jakimś jego przemówieniu to zwrócił uwagę na to jak mu dziwnie oczy
    > latają i unika kontaktu wzrokowego.Oczywiście z takiego zachowania

    Sąd na podstawie tego uzna że minister kłamie (zawsze)? [ *TU* nie grupa
    p.s.polityka]

    --
    A. Filip

  • 114. Data: 2020-05-13 15:14:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 May 2020 14:39:56 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > [ *TU* nie grupa p.s.polityka]

    "Czemu to, prałacie,
    Nie tak sami żywiecie, jako nauczacie?"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 115. Data: 2020-05-13 15:32:20
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > "Czemu to, prałacie,
    > Nie tak sami żywiecie, jako nauczacie?"

    Nie jestem bliższy tego ideału? Na grupie prawo przynajmniej wypada
    nieźle udawać że się mówi o prawie a nie o polityce :-)

    --
    A. Filip