    From: "Ko-reck" <k...@n...no>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nowy dowod i PIT-3
    Date: Sat, 1 Dec 2007 00:28:41 +0100

    Witam wszystkich!

    Jakis czas temu wymienilem swoj zielony dowod osobisty na plastikowy. Trzeba
    bylo po otrzymaniu wyplnic i zlozyc PIT-3, ale z ze sie spieszylem, to nie
    zrobilem tego od razu, a pozniej zapomnialem. Mea culpa.

    I teraz co z tym fantem zrobic? Pewnie tego PITa trzeba im zaniesc i teraz
    czy mi za to spoznienie moga dowalic jakas kare?

    I jeszcze jedna sprawa. Niedlugo wyjezdzam z Polski, raczej na dluzej niz na
    krocej. Przydaloby sie wymeldowac (chocby po to, zeby nie chcieli mnie na 3
    miesiace do woja zaprosic) i teraz jak wyglada procedura wymeldowania?
    Trzeba za kazdym razem wymieniac dowod? Bo tam adres zameldowania wszakze
    sie znajduje. Czy oddaje im ten dowod ze starym zameldowaniem skladajac
    wniosek czy po otrzymaniu nowego?

    z gory dziekuje za pomoc
    Ko-reck