  • Data: 2002-11-14 11:28:04
    Temat: Niusonowela - licencje OEM :)
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem świeżo po kilku telefonach tak do prawników
    obsługujących BSA jak i do firmy Microsoft.

    Niestety moi rozmówcy byli rozmowni do czasu zwrócenia
    im uwagi na art. 51. p2. Ustawy o prawach autorskich i pokrewnych.
    Po tym nabierali wody w usta i prosili o oddzwonienie za jakiś czas
    by mogli temat rozpoznać.
    Oczywiście uprzedzani byli, że rozmowa jest nagrywana.
    Dalszy ciąg w krótce, mam nadzieję, że będzie już coś konkretnego
    by zamieścić jako relację mp3.

    Póki co ich stwierdzenia wyglądają tak - kupno programu z jakimś
    podzespołem -> wymagane nalepienie naklejki na komputer ->
    dalsza odsprzedaż TYLKO z tym komputerem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm