  • Data: 2002-11-15 01:55:45
    Temat: Re: Niusonowela - licencje OEM :)
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek wrote:
    > Jezeli potrafisz to udowodnic przed sadem - a nie tylko w usenecie -
    > to mozesz zmienic realia biznesu komputerowego w Polsce ;)

    Do sądu z tym się nie mam zamiaru wybierać.
    Ale ponagrywam sobie ich mętne tłumaczenia i zapodam na sieci,
    a może nawet jakaś stacja to łyknie i puści w programie "mam takie
    nietypowe pytanie".
    Chyba poza edukowaniem nabywców niewiele więcej w naszym kraju można
    zrobić. No chyba, żeby urząd antymonopolowy się zainteresował i przyłożył
    jakąś karę.... hmmm....

    pozdrawiam
    Arek

    --