eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową i prawo zwrotu towaru lub wymiany na innyNiezgodność towaru z umową i prawo zwrotu towaru lub wymiany na inny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezgodność towaru z umową i prawo zwrotu towaru lub wymiany na inny
    Date: Fri, 22 Oct 2004 09:25:44 +0200
    Organization: INTERIA.PL -> http://www.interia.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <clac0f$o5c$1@shodan.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb209.siedlce.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: shodan.interia.pl 1098429264 24748 213.76.212.209 (22 Oct 2004 07:14:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Oct 2004 07:14:24 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: admin % pccom+info
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:249953
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzień dobry.
    Mój problem wygląda następująco:
    Pod koniec kwietnia br. zakupiłem w promocji w sieci Era telefon Samsung
    C100. Miałem spory problem z wyborem, ponieważ oczekiwałem od telefonu
    wiele. Chciałem korzystać z niego jako modemu do internetu (erainternet po
    GPRS) oraz móc wgrywać do niego i pobierać z niego pliki dzwonków, grafiki
    itp. Generalnie telefon miał współpracować z notebookiem po porcie
    podczerwieni. Po długich trudach wybrałem w/w model. Okazało się, że nie
    można tak po prostu wgrywać do niego i pobierać z niego plików. Jest to
    ogromnie skomplikowane, wymaga tony dodatkowego oprogramowanie dość trudnego
    w obsłudze. Początkowo pogodziłem się z tym, bo w opinii operatora "tak ma
    być". Na oczy przejrzałem dopiero po przetestowaniu telefonu żony
    (SonyEricsson T630) zakupionego pod koniec sierpnia br., do którego z
    dziecinną łatwością wgrywa się ogólnodostępne formaty dźwięków oraz grafik,
    pobiera zdjęcia, konfiguruje modem bez instalowania dodatkowego
    oprogramowania. Więc stwierdziłem, że to _nie_prawda_, że _tak_ma_być_. To
    nie kwestia obsługi tylko kwestia produktu... Dodam, że ostatnio telefon
    odmawia wogóle jakiejkolwiek współpracy z notebookiem.

    I teraz moje pytanie.
    Czy po takim czasie (kwiecień - zakup Samsunga, sierpień - zakup
    SonyEricsona) mogę naświetlając problem operatorowi żądać wymiany na
    SonyEricsson T630 tym bardziej, że w ofercie Ery oba te telefonu dla mojej
    taryfy są w tej samej cenie 1,- PLN netto. Nie chodzi mi tu jak widać o
    zwrot pieniędzy. Nie chcę kombinować. Chcę tylko korzystać w cywilizowany,
    komfortowy i taki sposób, jakiego oczekiwałem od zakupionego produktu.

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1