eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową i prawo zwrotu towaru lub wymiany na inny › Re: Niezgodność towaru z umową i prawo zwrotu towaru lub wymiany na inny
  • Data: 2004-10-22 08:56:11
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową i prawo zwrotu towaru lub wymiany na inny
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 22 Oct 2004 09:25:44 +0200, Chmielu naskrobał(a):


    > Czy po takim czasie (kwiecień - zakup Samsunga, sierpień - zakup
    > SonyEricsona) mogę naświetlając problem operatorowi żądać wymiany na
    > SonyEricsson T630 tym bardziej, że w ofercie Ery oba te telefonu dla mojej
    > taryfy są w tej samej cenie 1,- PLN netto. Nie chodzi mi tu jak widać o
    > zwrot pieniędzy. Nie chcę kombinować. Chcę tylko korzystać w cywilizowany,
    > komfortowy i taki sposób, jakiego oczekiwałem od zakupionego produktu.


    musisz wykazać że w chwili zakupu zaostałeś wprowadzony w błąd przez
    sprzedawcę względnie telefon nie posiada cech wskazanych przez producenta
    wprost w instrukcji obsługi czy pudełku.


    hint: czy jest polska instrukcja obsługi? jeżeli nie, to masz towar wadliwy
    podlegający wymianie. Świństwo ale skuteczne.


    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org
    lobo_(małpa)autograf.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1