eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową i prawo zwrotu towaru lub wymiany na inny › Re: Niezgodność towaru z umową i prawo zwrotu towaru lub wymiany na inny
  • Data: 2004-10-23 00:11:45
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową i prawo zwrotu towaru lub wymiany na inny
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <clbq9j$pgb$1@news.onet.pl>, Sebol wrote:
    > Dnia Fri, 22 Oct 2004 21:53:47 +0200, VB naskrobał(a):
    >> Ale czy takiej "wady" nie mozna naprawic poprzez wydanie takiej
    >> instrukcji?
    > IMO tak, ale automatycznie rozgrzesza to użytkownika z nieprawidłowego
    > użytkowania. Czyli poprzez nieprawidłowe używanie telefonu komórkowego mógł
    > doprowadzić do jego uszkodzenia ale brak instrukcji zwalnia go z
    > odpowiedzialności.

    Nie w całym zapewne zakresie a dodatkowo ciekawi mnie jak faktycznie
    wygląda orzecznictwo (o ile jest) w takim konkretnym przypadku. Mamy
    przykładowo okres do 6 miesięcy od nabycia towaru. Klient mówi - nie było
    polskiej instrukcji. Sprzedawca mówi - taka instrukcja została dołączona
    na osobnej kartce. I teraz co, na zasadzie domniemania istnienia wady w
    momencie zakupu zakładamy, że sprzedawca kłamie? :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1