eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową i prawo zwrotu towaru lub wymiany na inny › Re: Niezgodność towaru z umową i prawo zwrotu towaru lub wymiany na inny
  • Data: 2004-10-23 06:08:27
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową i prawo zwrotu towaru lub wymiany na inny
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:clahre$i7k$1@news.onet.pl...

    > musisz wykazać że w chwili zakupu zaostałeś wprowadzony w błąd przez
    > sprzedawcę względnie telefon nie posiada cech wskazanych przez producenta
    > wprost w instrukcji obsługi czy pudełku.

    Z tym wprowadzeniem w błąd to jest tak:
    W moim Samsungu C100 nie można wysłać plików (dzwięki, obrazki...) metodą
    "wyślij do...". Potrzeba do tego - jak opisałem w pierwszym poście - masy
    dodatkowego oprogramowania a i tak nie zawsze to się udaje. W SonyErisccon
    T630 żony funkcjonalność "Wyślij do..." działa bez zarzuty, w bardzo prosty
    sposób zarówno przez IRDę jak i BlueTooth bez instalowania dodatkowego
    oprogramowania.

    > hint: czy jest polska instrukcja obsługi? jeżeli nie, to masz towar
    > wadliwy
    > podlegający wymianie. Świństwo ale skuteczne.

    Polskojęzyczna instrukcja jest. Nawet dość szczegółowa...

    Ponieważ ostatnio mój Samsung C100 wogóle nie chce się komuniować z
    Notebookiem po porcie IRDa, czyli funkcjonalnośc, na której mi _bardzo_
    zależy nie działa wogóle, mam zamiar pojechać do autoryzowanego serwisu
    samsunga (telefon jest oczywiście na gwarancji) i złożyć reklamację.

    I tu następne pytanie:
    Jaką opinię musiłby wydać serwis, oby operator (Era GSM) wymieniła mi
    Samsunga C100 na SonyEricssona T630?

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]