eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową › Niezgodność towaru z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Schwester <j...@c...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezgodność towaru z umową
    Date: Mon, 20 Feb 2006 13:53:51 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <dtce7r$a3a$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cnhcement.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1140440123 10346 80.55.122.62 (20 Feb 2006 12:55:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Feb 2006 12:55:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    X-Antivirus: avast! (VPS 0536-5, 2005-09-09), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:368488
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Zgłosiłem niedawno do sprzedawcy reklamację z tytułu niezgodności towaru
    z umową. W piśmie, któego mam swój egzemplarz z potwierdzeniem odbioru,
    zazaczyłem, że żądam doprowadznia do stanu zgodnego z umową poprzez
    wymianę towaru na nowy. I tu zaczęły się schody, bo sprzedawca oznajmił,
    że nie praktykują wymiany tylko że oddadzą do serwisu i serwis naprawi.
    Wszelkie próby dyskusji na temat praw, jakie daje mi Ustawa o
    szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, że te ja mam prawo
    decydować, czy chcę naprawiać czy wymienić, że nie korzystam z gwarancji
    tylko skłądame reklamację itp. okazały się bezsensowne, bo sprzedaca
    powoływał się to na wewnętrzyn regulamin firmy, to na szkolenia w
    których brał udział i takie tam.
    Ostatecznie zostawiłem pismo i postanowiłem czekać na odpowiedź. Dziś
    odebrałem telefo, że towar wrócił z serwisu naprawiony i czeka na odbiór.
    I to mam parę pytań:
    1. Czy taki telefon jest odpowiedzią na reklamację?
    2. Czy sprzedawca miał prawo odesłać rzecz do serwisu mimo iż żądałem
    wymiany?
    3. Czy jeśli sprzedawca wysłał rzecz do serwisu i ten wpisał naprawę do
    karty gwarancyjnej to czy przez to nie tracę możliwości do złożenia
    reklamacji w przyszłości?

    --
    pozdrawiam
    Schwester

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1