eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową › Re: Niezgodność towaru z umową
  • Data: 2006-02-24 20:00:07
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 20 Feb 2006 16:15:22 +0100, kam napisał(a):

    > Schwester napisał(a):
    >> 1. Czy taki telefon jest odpowiedzią na reklamację?
    >
    > tak
    > co innego udowodnienie, że miał miejsce
    >
    >> 2. Czy sprzedawca miał prawo odesłać rzecz do serwisu mimo iż żądałem
    >> wymiany?
    >
    > Jeśli wykaże, że wymiana była niemożliwa albo wymagała nadmiernych kosztów.
    >
    >> 3. Czy jeśli sprzedawca wysłał rzecz do serwisu i ten wpisał naprawę do
    >> karty gwarancyjnej to czy przez to nie tracę możliwości do złożenia
    >> reklamacji w przyszłości?
    >
    > Trudno powiedzieć, zależy od okoliczności.
    > O ile jeszcze możesz zaakceptować naprawę zamiast wymiany w ramach
    > ustawy, to nie pozwoliłbym na wpisanie sobie, że reklamowałeś na
    > podstawie gwarancji. Więc jeśli tak będzie to protestuj. Ale po co w
    > ogóle oddawałeś kartę gwarancyjną?
    >
    > KG

    Ja zrobilem ten sam błąd, oddałem karte, bo Pani w Salonie powiedziała, że
    nie ma sensu rozpinać paragonu od karty, bo oni i tak jej nie uzupelnią a
    tak przynajmniej mi nie zginie. Efekt taki, że wypełnili mi karte
    gwarancyjną, nie chcieli oddać czystej, a w końcu nie oddali wcale. Na
    dodatek nie naprawili telefonu. Efekt: sprawa w sądzie która trwa już
    prawie rok.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1