  • Data: 2006-02-20 15:15:22
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    Schwester napisał(a):
    > 1. Czy taki telefon jest odpowiedzią na reklamację?

    tak
    co innego udowodnienie, że miał miejsce

    > 2. Czy sprzedawca miał prawo odesłać rzecz do serwisu mimo iż żądałem
    > wymiany?

    Jeśli wykaże, że wymiana była niemożliwa albo wymagała nadmiernych kosztów.

    > 3. Czy jeśli sprzedawca wysłał rzecz do serwisu i ten wpisał naprawę do
    > karty gwarancyjnej to czy przez to nie tracę możliwości do złożenia
    > reklamacji w przyszłości?

    Trudno powiedzieć, zależy od okoliczności.
    O ile jeszcze możesz zaakceptować naprawę zamiast wymiany w ramach
    ustawy, to nie pozwoliłbym na wpisanie sobie, że reklamowałeś na
    podstawie gwarancji. Więc jeśli tak będzie to protestuj. Ale po co w
    ogóle oddawałeś kartę gwarancyjną?

    KG