eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuznana reklamacja ... › Nieuznana reklamacja ...
  • Data: 2009-01-14 09:03:54
    Temat: Nieuznana reklamacja ...
    Od: " Michał Ś." <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    mam następujący problem. Zakupiłem deske snowboardową za 750 zł. Byłem trzy
    razy w górach. Za trzecim razem mi sie rozwarstwiła , zrobiłą sie szczelina od
    boku do ktorej wpada snieg i poszerza szczelinę. Wysłałem deske na reklamacje.
    Po 3 dniach mi ją zwrócono - reklamacja nieuznana, uszkodzenie mechaniczne
    spowodowane przez uzytkownika. Fakt jest ze ślizg deski był zarysowany. ale to
    jest naturalne gdy sie jeździ. Jezdze na desce 4 lata, na starej desce
    smigalem tyle czasu i całutka, na tą wskoczyłem i za 3 razym problem. Jestem
    wrecz przekonany ze nie jest to z mojej winy.
    Czy jest jakis sposób by sie odwołac od reklamacji ? gdyby to było cos za 50
    zł to bym sobie darował, ale nie stac mnie na nową :/
    Proszę o pomoc...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1