  • Data: 2004-04-16 03:29:12
    Temat: Nietrzezwy pasazer i przepisy ruchu drogowego
    Od: "zpo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem, czy trafilem na odpowiednia grupe, jesli nie, to przepraszam...
    Obilo mi sie o uszy, ze podobno istnieje pewien przepis zabraniajacy
    przewozenia samochodem na przednim siedzeniu osoby nietrzezwej (nie mowie o
    kierowcy oczywiscie ;-). Czy ktos moze potwierdzic (lub zanegowac) ta
    informacje?
    Z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam

    zpo