  • Data: 2008-01-14 10:47:30
    Temat: Niefortunna pożyczka
    Od: "SERG" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem.
    Kolega z czasów LO prosił mnie o pożyczenie 1000 zł., ja uważając go za
    osobę uczciwą przelałem mu te pieniądze na jego konto. Umówiliśmy się że
    zwróci mi je po 1 miesiącu. Gdy przyszła pora spłaty powiedział żeby ją
    jeszcze odwlec o 2 tygodnie -zgodzilem się. Mineły od tamtej pory 3
    miesiące, a on mnie zbywa że zwróci w przyszłyum tygodniu lub za 2 dni i tak
    to się ciągnie. Mam już tego dość. Nie chodzi o pieniądze bo te jakoś mogę
    przeboleć ale sam fakt cwaniactwa.
    Dlatego pytanie do Was czy można go jakoś pociągnąć do odpowiedzialności
    przed sądem. Jako dowód, że to on pożyczył pieniądze mam sms-y oraz nasze
    rozmowy prze komunikator GG.