  • Data: 2002-11-08 00:32:57
    Temat: Niecne praktyki firmy kurierskiej MS STOLICA S.A.
    Od: "Tomasz Pokornowski - SP7UTO" <t...@s...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Firma kurierska MS STOLICA S.A. inwestuje pieniądze swoich klientów bez ich
    wiedzy i zgody. Krótkoterminowe pożyczki na koszt nadawców przesyłek za
    pobraniem - SKANDAL w majestacie prawa ? Czas przerwać ten proceder !

    Więcej na ten temat http://antystolica.cyberkot.net

    PS. Mam nadzieję, że podejmą Państwo temat i pomogą unormalnić rynek.
    Dotychczas wysłałem info o stronie do czołowych gazet, redakcji
    telewizyjnych i radiowych. Liczę na przychylność dziennikarzy i całej
    internetowej społeczności.

    TP