  • Data: 2002-11-09 00:52:58
    Temat: Re: Niecne praktyki firmy kurierskiej MS STOLICA S.A.
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pokornowski - SP7UTO" <t...@s...prv.pl>
    napisał w wiadomości news:aqf0mr$dp7$1@news.tpi.pl...
    > Firma kurierska MS STOLICA S.A. inwestuje pieniądze swoich klientów bez
    ich
    > wiedzy i zgody. Krótkoterminowe pożyczki na koszt nadawców przesyłek za
    > pobraniem - SKANDAL w majestacie prawa ? Czas przerwać ten proceder !

    kazda z tych firm pozycza sobie twoje pieniadze... ja korzystalem z uslug
    stolicy, servisco i chyba jakiejs jeszcze jednej...
    najpierw w regulaminie wyczytalem "do 14 dni kasa na koncie" a potem okazalo
    sie ze to ma byc 14 dni roboczych (czyli 3 tyg.) a jeszcze na koniec firma
    sie spoznila z przelewem "bo siakis dziwny nr konta i nie chcial przelew
    isc..." (ten nowy standard 2-8-16 cyfr, telefon do mnie juz dawno mieli ale
    oczywiscie zadzwonic na komorke to byloby zbyt drogo)

    ze nie wspomne juz o reklamacji 'zaginionej' (czyt: skradzionej) paczki w
    servisco (laczna wartosc przesylki ok 7 kpln) ciagnacej sie juz ponad
    ustawowe 3 miesiace... ostatnio od pieknej pani uslyszalem ze "ona w
    komputerze ma ze odszkodowaie mam juz na koncie... dziwne, sprawdzalem nawet
    dzisiaj i jeszcze nic takiego nie bylo....
    ale o tym innym razem...

    Adam