  • 1. Data: 2008-11-03 18:24:13
    Temat: Nie wiem co myśleć o takim zapisie
    Od: t...@w...pl

    Jak byście sami zinterpretowali, poniższy zapis?

    Przepis ten zakłada, że biegły rewident może wykonywać zawód jako:

    * osoba fizyczna prowadząca działalność we własnym imieniu i na własny
    rachunek

    * wspólnik firmy audytorskiej

    * osoba pozostająca w stosunku pracy z firmą audytorską

    * osoba niepozostająca w stosunku pracy i nieprowadząca działalności
    we własnym imieniu i na własny rachunek, pod warunkiem zawarcia umowy
    cywilnoprawnej z firmą audytorską.

    Ostatni punkt informuje wprost, że po niespełnieniu punktów
    poprzednich audytor musi zawrzeć umowę cywilnoprawną z firmą
    audytorską. I tyle. Tekst nie pozostawia żadnych wątpliwości dla osoby
    czytającej i piszącej po polsku. Chociaż dotyczą go kontrowersje
    interpretacyjne.