  • 191. Data: 2008-07-01 16:26:28
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > zgodnie z twoim rozumowaniem, to kazdy moglby sobie przyjsc na koncewrt
    > z kamera, aparatem cyfrowym magnetofonem a pozniej robic z tym co chce,
    > bo przeciez to on utrwalil :)

    Wlasciwie to tak.

    Nie widze zadnego problemu z utrwalaniem. Nawet z rozpowszechnianiem
    fragmentow a nawet calosci takiego nagrania.

  • 192. Data: 2008-07-01 16:30:17
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > to zadam pytanie w tym samym tonie
    > a co organizatora obchodzi ze jakis marian ma ochote pstrykac na
    > konercie przez niego organizowanym foty?

    Widzisz, narod sklada sie z Marianów. Kilku marianow sie przebudzila, a
    reszta na razie placi i daje si edymac. Jak sie obudza wszyscy, to
    organizator zostanie wyruchany w pupe, jak mu nikt nie przyjdzie na
    koncert...

    > napisz mi dlaczego mialby ci na to pozwolic?

    Zeby konsument byl zadowolony. Konsument zadowolony wydaje kase
    ponownie. A ja.. ja chodze na koncerty baaaardzo zadko. Dlaczego? A bo
    nie mozna wniesc a to plecaka, a to coli, a to aparatu....

    Po prostu nigdy nie wiadomo jak bardzo buracza bedzie bramka i od
    czyjego widzimisia jakiegos karka nie wejde, bo mam np. aparat "czarny
    profesjonalny" a oni dzisaj czarnych nie wpuszczaja...

  • 193. Data: 2008-07-01 16:33:11
    Od: Marian <m...@a...pl>

    leon wrote:

    > ponoc ? dowiedz sie i wtedy pisz.

    pisze "ponoc" bo w tej dyskusji padl argument, ze tak.

    > sprzedadza osobom doroslym.

    znaczy osoby dorosle sie nie upijają?

    > nikt nie zmusza do kupowania piwa - moze kupic sok

    Zwlaszcza jak sponsorem jesr Waka & Redbul i mozna kupic Warke, Warke
    Strong, Redbula i Redbula Sugarfree...

    > to zajmij sie organizacja koncertow. znajdz i zaplac gwiezdzie, ponies
    > solidne koszty na promocje itp
    > a nastepnie rozdaj bilety za darmo i pozwol kazdemu chadlowac

    chadlowac?

    Znaczy eee co robic?

    > w efekcie zamieszkasz pod mostem i bedzie jednego trola mniej na grupach

    ROTFL.

  • 194. Data: 2008-07-01 16:34:46
    Od: Marian <m...@a...pl>

    gargamel wrote:

    > taaa, bardzo dziwne rzeczy gadasz, ale pewnie nawet nie zdajesz sobie
    > sprawy że ceny biletuf na większe koncerty przekraczają kilka stuwek:O(

    a propos cen kosmicznych - i dlatego:

    koncert Celiny w Kraku byl planowany na 60 tys, pozniej organizator
    zmienil na 30 tys. Przyszlo ponoc niecale 18 tys. (cos mi sie kurna nei
    chce wierzyc, ze tam bylo za 18 tys ludzi, na oko nie dalbym wiecej niz
    5 tys.

  • 195. Data: 2008-07-01 17:47:13
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Nie to samo. Do tramwaju moge wejsc bez biletu. Zaplace kare, jesli mni
    > zlapie kanar.

    > Widze, ze poddańcze wychowanie i posluszenstwo jest gleboko zakodowane w
    > narodzie.
    >
    > A jakby przy wejsciu stal 2-mertrowy muzyn i wejsc z biletem mozna pod
    > warunkiem, ze cie wyobraca w pupe, to pokornie spuscilbys uszy po sobie i
    > albo wszedl wyruchany, albo machnal reka na to, ze wydales 150 na bilet...

    Zgodzil by sie z regulaminem:))))

  • 196. Data: 2008-07-01 17:52:52
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > dobrze, ze palucha w odbyt nei pakują... bo tak moze przeciez
    > organizator we regulaminie zaznaczyc "wejscie za okazaniem biletu oraz
    > wypieciem dupska w celu penetracji paluchem".
    >
    > W koncu regulamin byc musi, to i jest!

    dokladnie, a co za problem z ta cola?

    Wierce na dnie fi 2, kola schodzi, nalewam kwasu w kolorze coli (no dobra
    przynosze jakas lemoniadke - mendelejewke i w niej wierce), zreszta cola to
    kwas ;). Zalepiam otworek klejem 2 skladnikowym - np poxipolem bezbarwnym. I co
    ochrona obraca i bada butelki czy aby nie naruszone?

    Moze chodzi o debili co rzucaja pozniej takim czyms w ludzi? Szklane rozumiem,
    mozna zrobic tym kuku. Plastikowe - no tez jak pelne.

    A sprawdzaja w bucie co masz? Mozna miec jakis szpikulec, nozyk do tapet i
    inne.

    Jak sprawdzac, to sprawdzac - jak na lotniskach po 9/11.

  • 197. Data: 2008-07-01 17:54:21
    Od: "swen" <n...@n...com>

    >W odpowiedzi na pismo z wtorek 01 lipiec 2008 12:12
    > (autor swen
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <kqnak.96292$8H5.46117@newsfe10.ams2>):

    > Ale praw autorskich do czego? Do zdjęcia? przecie je wykonał, więc je ma.

    Do zdjecia ma ale do publikacji juz nie. Jesli PAP wykorzysta w publikacji
    nagrania czy zapisy koncertu bez zgody organizatora to pewnie slono za to
    zaplaci, wiec po co zdjecie "profesionalisty" agencji ktora i tak placi
    organizatorowi i sama akredytuje wlasnych "pstrykaczy"?
    Chodzi o to, ze zdjecie mozna sobie wykonac i co najwyzej opublikowac na
    swojej stronie lub kolegi, zaden oficialny serwis nie przyjmie zdjecia z
    imprezy jesli nie ma zgody organizatora. Wiec jaki jest sens zakazu
    wnoszenia aparatow?
    Jak pisalem wczesniej, na bilecie na mecz Anglia_Polska z 2005 roku
    OldTraford tez widnialo zakaz wnoszenia aparatow, ja wnioslem nie tylko
    aparat ale i kamere, nik o nic mnie nie zapytal niczego nie zabronil. Czy
    nie moze byc tak samo NORMALNIE w Polsce?

  • 198. Data: 2008-07-01 18:31:16
    Od: Marian <m...@a...pl>

    swen wrote:

    > nie moze byc tak samo NORMALNIE w Polsce?

    Jak widac nie :(

    Klient twój wróg - tak chyba mysla organizatorzy...

  • 199. Data: 2008-07-01 19:04:38
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 01 lipiec 2008 19:54
    (autor swen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <dbuak.96852$zs1.71620@newsfe28.ams2>):

    > Do zdjecia ma ale do publikacji juz nie. Jesli PAP wykorzysta w publikacji
    > nagrania czy zapisy koncertu bez zgody organizatora to pewnie slono za to
    > zaplaci,

    Nagle ze zdjęcia zjechałeś na nagrania. Choć i tak w ramach prawa cytatu
    zapewne nie zapłaci.

    --
    Tristan

  • 200. Data: 2008-07-01 19:15:22
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > wasz znak: <dbuak.96852$zs1.71620@newsfe28.ams2>):

    > Nagle ze zdjęcia zjechałeś na nagrania. Choć i tak w ramach prawa cytatu

    A gdzie "zjechalem"? zapis moze byc w formie zdjecia.