  • 181. Data: 2008-07-01 13:28:20
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 01 Jul 2008 15:12:39 +0200, ioo napisał(a):

    > ...i stwierdzamy, ze utrwalenie nieruchomego obrazu podczas koncertu
    > jest dosyc dalekie od "wytwarzania (...) egzemplarzy artystycznego
    > wykonania". Zwlaszcza biorac pod uwage, ze to jest _koncert_ a moj
    > aparat nie utrwala dzwieku.

    Kwestia oceny czy artystyczne wykonanie to tylko zapis dźwięku. A jeśli
    także obrazu -- to czy mieści się obraz statyczny.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 182. Data: 2008-07-01 13:38:27
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > Ale w Twojej argumentacji widzę (poważną) dziurę.
    >
    > Wywiodłeś mianowicie że pieszy (który żadnych egzaminów nie składa)
    > może swobodnie przechodzić na czerwonym, ba, obok pasów.
    > Fakt że ktoś ma "dowód zdanego egzaminu" IMO trzeba *zdecydowanie*
    > wyłączyć z rozważań na prawami i obowiązkami.

    to ty pewnie nie zauważyłeś w prawie drogowym takiej wzmianki że jak
    przejeżdżasz przez przejście dla pieszych to jako kierowca masz zachować
    szczególną ostrożność? bez względu jaki masz kolor światła!!!
    no tak, ale jak nie masz prawka to co ja ci będę tłumaczył:O)

    pieszy może być nawet pijany, nie ma obowiązku być trzeźwym (jak kierowca),
    może się zagadać z kumplami i wejść na czerwonym, może być niewidomym
    (kierowca nie ma prawa), albo po prostu może być awaria świateł:O(

  • 183. Data: 2008-07-01 13:44:25
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > Wydaje ci sie, Widzisz placisz za bilet 100 zlotych. bo drugie 100
    > dokladaja sponsorzy za wylacznosc sprzedazy swoich rzeczy na terenie
    > koncertu. za te marne 50 000 nie warto sobie glowy zawracac
    > zapraszaniem gwiazd bo to nie ta liga, ktos musi dolozyc. A kto? Coca-
    > cola, zywiec i malrboro.

    taaa, bardzo dziwne rzeczy gadasz, ale pewnie nawet nie zdajesz sobie sprawy
    że ceny biletuf na większe koncerty przekraczają kilka stuwek:O(

    poza tym jak coca cola sponsoruje artystuf to niech im tą cole sprzedaje, bo
    do mojego biletu nie dokładała, a jeśli nawet (załóżmy) to robi to bez mojej
    wiedzy, poza moimi plecami i niczego ode mnie nie może wymagać bez mojej
    zgody na to (pisemnej)

  • 184. Data: 2008-07-01 13:48:39
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 30-06-2008 o 20:53:55 Marian <m...@a...pl> napisał(a):

    > Moment, ponoc ten zakaz wnoszenia alko ma oparcie w ustawie o wychowaniu
    > w trzezwiosci.

    ponoc ? dowiedz sie i wtedy pisz.

    > To alko sponsora juz nei upija? Czy nie podpada pod ustawe?

    sprzedadza osobom doroslym.

    > "takich sików jak te szcyny mna koncercie to dawno nie pilem".

    nikt nie zmusza do kupowania piwa - moze kupic sok

    > Czemu monopolistyczne? Bo czajnik moge kupic w innym sklepie. Bilet na
    > transport u innego przewoznika. Aler builet na TEN KONCERT moge kupic
    > tylko u JEDNEGO ORGANIZATORA.
    >
    > I dlatego mamy bryndze typu "bramkarz nie wpusci z aparatem".

    to zajmij sie organizacja koncertow. znajdz i zaplac gwiezdzie, ponies
    solidne koszty na promocje itp
    a nastepnie rozdaj bilety za darmo i pozwol kazdemu chadlowac

    w efekcie zamieszkasz pod mostem i bedzie jednego trola mniej na grupach

    leon

    --
    - Lysa Spiewaczka - EUGENE IONESCO"Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87
    to otrzymamy bledne kolo"

  • 185. Data: 2008-07-01 13:51:04
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > na pamiatke do albumu to sobie mozesz robic na urodzinach i to swoich,
    ale
    > idac za koncert placisz tylko za to ze go obejzysz, a nie bedziesz
    > utrwalal, chciales utrwalac, to trzeba sie bylo wczesniej do organizatora
    > zglosic i wykupic odpowiednie uprawnienia

    obejrzeć to sobie mogę w telewizji, i fotki z ekranu też mogę robić, żadna
    ochrona nad TV mi nie stoi:O)

  • 186. Data: 2008-07-01 14:03:21
    Od: ioo <b...@i...prv.no-spam.pl>

    Olgierd wrote:

    > Jeśli mógłbyś rozporządzać -- to czemu nie?

    ale obaj wiemy, ze nie moge ;-)

    --
    pozdrawiam,
    ioo.

  • 187. Data: 2008-07-01 14:29:07
    Od: ioo <b...@i...prv.no-spam.pl>

    Olgierd wrote:

    > Kwestia oceny czy artystyczne wykonanie to tylko zapis dźwięku. A jeśli
    > także obrazu -- to czy mieści się obraz statyczny.

    IMHO sie nie miesci, ale poza tym bede bronil jeszcze jednego: utrwalenie to
    nie to samo co wytwarzanie egzemplarzy. A nawet kamera koncert mozesz co
    najwyzej utrwalic.

    --
    pozdrawiam,
    ioo.

  • 188. Data: 2008-07-01 14:38:42
    Od: ioo <b...@i...prv.no-spam.pl>

    Olgierd wrote:

    > Jeśli mógłbyś rozporządzać -- to czemu nie?

    sek w tym, ze nie moge :)

    --
    pozdrawiam,
    ioo.

  • 189. Data: 2008-07-01 16:24:05
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > to samo mozna bylo zrobic z omawianym tu biletem na koncert, wiec w czym
    > widzisz problem, specjalnie sie droczysz czy jakis ograniczony jestes?

    Nie to samo. Do tramwaju moge wejsc bez biletu. Zaplace kare, jesli mni
    zlapie kanar.

    > ale przy wejsciu na koncert
    > nalezalo sie zastosowac do polecen organizatora, proste jak konstrukcja
    > cepa

    Widze, ze poddańcze wychowanie i posluszenstwo jest gleboko zakodowane w
    narodzie.

    A jakby przy wejsciu stal 2-mertrowy muzyn i wejsc z biletem mozna pod
    warunkiem, ze cie wyobraca w pupe, to pokornie spuscilbys uszy po sobie
    i albo wszedl wyruchany, albo machnal reka na to, ze wydales 150 na bilet...

  • 190. Data: 2008-07-01 16:24:58
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

> [...]
    > utrwalal, chciales utrwalac, to trzeba sie bylo wczesniej do
    > organizatora zglosic i wykupic odpowiednie uprawnienia

    A jak utrwale i rozpowszechnei za pomoca... komórki?