  • 161. Data: 2008-07-01 08:58:44
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 01 Jul 2008 10:39:21 +0200, Marian napisał(a):

    > No i?

    No i czytamy np. art. 86 ust. 1 pkt 2 lit. a pr.aut.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 162. Data: 2008-07-01 09:01:08
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 01 Jul 2008 10:40:56 +0200, Marian napisał(a):

    > No ale jak mnie nie wpusci nie stosujac przymusu?

    Normalnie, powie, że nie wolno -- chyba wystarczy? To osoba, która mimo
    wszystko będzie chciała się wedrzeć będzie stosować siłę fizyczną.

  • 163. Data: 2008-07-01 09:55:52
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Olgierd wrote:

    > Pewnie był kiepski koncert, skoro taka kiepska ochrona ;-)

    :)

    Proste instrukcje dostali na pytanie jak odroznic aparat pro od glupawki ;)

    > No tu masz w sumie rację, od biedy nawet zdjęcia zrobione 3-letnią
    > komórką Sonego nadają się do rozpowszechniania.

    Ba, ostatnio filmy z komorki krecilem i sa calkiem w porzadku, bo bylem
    akurat blisko. No i duzo wygodniej niz z duzej jakby nie bylo kamery czy
    sporego aparatu :)

    Co gorsza, zdjecia co robilem wysylalem od razu ememesem ;)

    Dobrze, ze blokady polaczen nie robia na koncertach "wchodzac na koncert
    wylaczona zostanie ci mozliwosc nawiazywania polaczen z siecia - teki
    regulamin" ;)

  • 164. Data: 2008-07-01 09:57:34
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Robert Sadłowski wrote:

    > Ale np. z turystyczna butla gazowa juz tak.

    Ale zarowno butla gazowa jak piez bez kaganca stanowia zaghrozenie zycia
    i zdrowia, dlatego sie nie pozwala na ich przewoz komunikacja masowa.

    I rozumiem przepis, bo nawet nie majac intenzji zlych moze przytrafic
    sie wypadek i wiele osob moze zostac poszkodowanych.

    Stad ograniczenie.

    Ale aparat? cola? C'mon ...

  • 165. Data: 2008-07-01 09:59:19
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Olgierd wrote:

    > No i czytamy np. art. 86 ust. 1 pkt 2 lit. a pr.aut.

    No to niech sie artysta zamknie w ciemnej, dzwikoszczelnej piwnicy i tam
    robi performance ;)

  • 166. Data: 2008-07-01 10:00:12
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Olgierd wrote:

    > Normalnie, powie, że nie wolno -- chyba wystarczy?

    No to powie, ja go obejde i wejde....

    > To osoba, która mimo
    > wszystko będzie chciała się wedrzeć będzie stosować siłę fizyczną.

    Bron boze, przemknie sobie cichcem ;)

    Albo kucnie skoczy mu miedzy nogami, nie dotykajac... ;)

  • 167. Data: 2008-07-01 10:10:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > kupno builetu do tramwaju do niczego mn ie nie obliguje. Moge ten bilet
    > podrzec, moge go zjesc, moge schowac, moge sprzedac, wyrzucic.

    to samo mozna bylo zrobic z omawianym tu biletem na koncert, wiec w czym
    widzisz problem, specjalnie sie droczysz czy jakis ograniczony jestes?

    > Do pewnej akcji obliguje mnie wejscie do pojazdu, gdzie wymagany jest
    > bilet.

    i dokladnie tak samo bylo w przypadku omawianego tu biletu na koncert, mozna
    sobie bylo nim podetrzec tylek, ale przy wejsciu na koncert nalezalo sie
    zastosowac do polecen organizatora, proste jak konstrukcja cepa

  • 168. Data: 2008-07-01 10:12:35
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to musi za to zabulić - na tym polega kapitalizm, że jak chcesz zarobić,
    > to musisz odpalić działkę wszystkim poddostawcom, pośrednikom itp.

    Chyba zartujesz sobie!
    Znaczy gdzie opublikowac? Na wlasnej stronie domowej czy jak?
    Jaka agencia prasowa wezmie od klienta nieautoryzowane zdjecie?
    By umiescic zdjecie w gazecie, magazynie czy oficialnym serwisie, trzeba
    miec autoryzacjie, jak sobie wyobrazasz, ze pap ktory ma wlasnych fotografow
    przyjmie zdjecie od "profesionalisty" bez praw autorskich?
    Toz pap znalazla by sie w sadzie za cos takiego.
    Zrozum, w dzisiejszym swiecie norm ISO, ograniczen, akredytacji, kontroli
    prasowej, nie ma miejsca na amatorskie "profesionalne" zdjecia,
    organizatorzy koncertow, meczow i reszty doskonale o tym wiedza. Wyjatek
    stanowia zdjecia prezentujace jakies niecodzienne zdarzenie np. wybuch
    butelki z kola podczas koncertu, czego np. nie zarejstrowaly aparaty
    akredytowanych fotografow.

  • 169. Data: 2008-07-01 10:14:07
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No to niech Agencja ściaga potem pirackie rozpowszechnianie ale wara im
    > od zdjęć, które robię sobie na pamiątkę do własnego albumu!

    na pamiatke do albumu to sobie mozesz robic na urodzinach i to swoich, ale
    idac za koncert placisz tylko za to ze go obejzysz, a nie bedziesz utrwalal,
    chciales utrwalac, to trzeba sie bylo wczesniej do organizatora zglosic i
    wykupic odpowiednie uprawnienia

  • 170. Data: 2008-07-01 10:15:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No i? Ale co mnie obchodzi, ze on sprtzerdal jednej agencji wylacznosc?

    to zadam pytanie w tym samym tonie
    a co organizatora obchodzi ze jakis marian ma ochote pstrykac na konercie
    przez niego organizowanym foty?

    napisz mi dlaczego mialby ci na to pozwolic?