  • 21. Data: 2007-03-10 21:57:35
    Temat: Re: Nie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze
    Od: Marcin Wójcik <w...@b...sp.amu.gazeta.pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > A nie skręcał? W dodatku nieprawidłowo, z lewego pasa ? To nie on swoim
    > nieprawidłowym manewrem spowodował kolizjogenną sytuację na drodze ?
    Gdzie napisałem że skręcałem z lewego pasa? Co określa lewy pas na
    jezdni jednokierunkowej bez wyznaczonych pasów ruchu?

    p,M

  • 22. Data: 2007-03-10 22:03:04
    Od: Marcin Wójcik <w...@b...sp.amu.gazeta.pl>

    Nostradamus napisał(a):

    > Uważam, że oni jako jedyni mogli się w tej sprawie wypowiedzieć. I się
    > wypowiedzieli.

    Tak , jak powiedziałem że nie przyjmuje mandatu to zaczeli mnie straszyć
    że dostane takie koszty sądowe że się do końca życia nie wypłacę i że
    będę miał przechlapane w papierach. Dodatkowo zdjęcia jakie wykonali z
    miejsca kolizji zaginęły.

    > Oczekiwałem logiką popartych argumentów. No cóż...

    To może jeszcze jeden argument, auto które we mnie przywaliło miało
    również uszkodzony tył koleś sugerował że to powstało w czasie tej kolizji.

    p,M

  • 23. Data: 2007-03-11 11:03:31
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Wójcik" <w...@b...sp.amu.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:esv9hg$q6h$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak prawie przez całą długość samochodu (od tylniej lamp na lusterku
    > skończywszy)

    Jeśli ten drugi jechał jezdnią to taki uszkodzenia świadczą o tym, ze ledwie
    zacząłęś zjeżdżać z lewego pasa.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 24. Data: 2007-03-11 11:05:34
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Wójcik" <w...@b...sp.amu.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:esv9k8$q6h$2@inews.gazeta.pl...

    ?
    > Gdzie napisałem że skręcałem z lewego pasa? Co określa lewy pas na jezdni
    > jednokierunkowej bez wyznaczonych pasów ruchu?

    Kodeks drogowy określa co to jest pas ruchu. Bez tej wiedzy nie tylko nie
    powinieneś wdawać się w dyskusje ale teź nie powinieneś wyjeżdżać na drogę.
    Jeśli masz uszkodzony prawy bok a tamten poruszał się po jezdni to znaczy że
    ty jechałeś lewym a on prawym pasem.

  • 25. Data: 2007-03-11 11:15:44
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus napisał(a):
> [...]
    > Jeśli masz uszkodzony prawy bok a tamten poruszał się po jezdni to
    > znaczy że ty jechałeś lewym a on prawym pasem.

    a jeśli nie było możliwości wyznaczenia dwóch pasów ruchu?

    KG

  • 26. Data: 2007-03-11 11:49:01
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > a jeśli nie było możliwości wyznaczenia dwóch pasów ruchu?

    Możesz jaśniej ?
    Pasy nie muszą być oznaczone, wyznaczone itp. Jeśłi wątkotwórca zderzył się
    z samochodem jadącym przy prawej krawędzi jezdni i ma uszkodzony prawy bok+
    fakt, że do zdarzenia doszło po jego manewrze skrętu w prawo to jest jasnym,
    że wcześniej jechał lewym pasem i zajechał drogę temu z tyłu.

  • 27. Data: 2007-03-11 17:59:09
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus napisał(a):
> [...]
    > prawy bok+ fakt, że do zdarzenia doszło po jego manewrze skrętu w prawo
    > to jest jasnym, że wcześniej jechał lewym pasem i zajechał drogę temu z

    mogli jechać jednym pasem
    dwa pasy istniałyby gdyby dwa samochody mogły zmieścić się obok siebie
    na połowie jezdni

    KG

  • 28. Data: 2007-03-11 20:44:18
    Od: Marcin Wójcik <w...@b...sp.amu.gazeta.pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Jeśli ten drugi jechał jezdnią to taki uszkodzenia świadczą o tym, ze
    > ledwie zacząłęś zjeżdżać z lewego pasa.

    Jak i o tym że stałem pod kątem do pasa a facet we mnie wjechał(może się
    zagapił, może gadał przez telefon, może zmieniał stacje radiową).
    Dobra, koniec tematu bo widze że i tak nic do Ciebie nie przemawia, nie
    wiem może kiedyś ktoś tobie zajechał drogę i teraz jesteś uprzedzony. To
    nie moja sprawa. Dla mnie ważne jest to że biegły biorąc pod uwagę
    zeznania tamtego stwierdził że to on popełnił błąd.

    -KONIEC-

  • 29. Data: 2007-03-11 20:47:50
    Od: Marcin Wójcik <w...@b...sp.amu.gazeta.pl>

    Nostradamus napisał(a):
> [...]
    > prawy bok+ fakt, że do zdarzenia doszło po jego manewrze skrętu w prawo
    > to jest jasnym, że wcześniej jechał lewym pasem i zajechał drogę temu z
    O zajechaniu drogi można mówić gdyby oba pojazdy znajdowały sie w ruchu
    a nie gdy jeden stał.

  • 30. Data: 2007-03-12 18:40:10
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Wójcik" <w...@b...sp.amu.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:et1pn2$suo$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak i o tym że stałem pod kątem do pasa a facet we mnie wjechał(może się
    > zagapił, może gadał przez telefon, może zmieniał stacje radiową).
    > Dobra, koniec tematu bo widze że i tak nic do Ciebie nie przemawia,

    No nic. Zajechałeś drogę i tyle.