  • 1. Data: 2007-03-07 14:32:03
    Temat: Kiedy urzednik...?
    Od: "janusz" <j...@w...pl>

    Witam:-)
    Mam pytanie odnośnie protokołu spotkania na którym urzędnicy miasta
    podejmowali decyzję w sprawie, której jestem stroną.
    Decyzja zapadła i w formie pisemnej została mi przekazana.
    Po otrzymaniu tejże decyzji zwróciłem się z prośbą ( ustną ) o wgląd
    do protokołu z tego posiedzenia. Tylko o wgląd ,nie chciałem kopii .
    Niestety nie otrzymałem takiej możliwości. Mogę pisać podanie o oni
    łaskawie rozpatrzą je.
    Czy urzędnik może mi odmówić prawa wglądu do protokołu w sprawie
    której jestem jedną ze strton?

    Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam - Janusz