  • 31. Data: 2007-03-12 18:42:18
    Temat: Re: Nie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości
    news:et1g17$jlm$2@inews.gazeta.pl...

    > mogli jechać jednym pasem
    > dwa pasy istniałyby gdyby dwa samochody mogły zmieścić się obok siebie na
    > połowie jezdni

    Mogły się zmieścić. Poczytaj resztę wątku.
    Ewidentne zajechanie drogi czyli nieustąpienie pierwszeństwa.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 32. Data: 2007-03-15 04:33:55
    Od: "MOrski" <m...@o...pl>

    Chłopaki , nie zapętlajcie się.
    Każdy z Was ma swoja ocenę wydarzenia opartą jedynie na wypowiedzi jednego
    uczestnika zdarzenia.
    Możecie pisać tak w kółko.

    Prawda jest tak, że aby uzyskać pieniadze od ubezpieczyciela dugiego auta
    wątkodawca musi ich zażądać o d tego ubezpieczyciela a jeśli ich nie dostanie
    to uzyskać sądowe potwierdzenie winy drugiego uczestnika wypadku.
    Kropka. To sąd zadecyduje w ostateczności i nie ma co bić piany, coć zapewne
    wątkodawcy przyda się wasza argumetacja w sądzie.
    Morski

  • 33. Data: 2007-03-15 15:32:59
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "MOrski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zapewne
    > wątkodawcy przyda się wasza argumetacja w sądzie.

    Napisałem dokładnie to samo kilka dni temu.
    Z tm, że zrobiłem to umiejętnie przycinając post przedmówcy oraz odpisując
    pod a nie nad;)