eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze › Nie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze
    From: Marcin Wójcik <w...@b...sp.amu.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze
    Date: Wed, 07 Mar 2007 17:21:03 +0100

    Witam.

    X czasu temu miałem stłuczkę. Policja stwierdziła że ja byłem sprawcą z
    uwagi że nie poczuwałem się do winy nie przyjąłem mandatu. Sprawa
    trafiła do grodzkiego i tam sąd po zapoznaniu się z zeznaniami moimi,
    drugiego uczestnika kolizji, świadka oraz opinii biegłego orzekł że nie
    ponoszę winy. Co mam zrobić aby ubezpieczyciel tego drugiego auta
    wypłacił mi pieniądze za naprawę (ok 7500, jest opinia rzeczoznawcy oraz
    faktury)? Jakie kroki podjąć i czy to jest w ogóle możliwe.

    pozdrawiam

    Marcin