    From: samh <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nie mój dług i poborca podatkowy
    Date: Wed, 14 Jul 2004 11:20:33 +0200

    Witam,

    W drzwiach domu znalazłem kartkę z wezwaniem do skontaktowania się z
    poborcą podatkowym. Mieszkanie kupiłem kilka miesięcy temu, a adresatem
    kartki jest osoba, która kiedyś mieszkała pod tym adresem (syn byłych
    właścicieli). Na odwrocie wezwania jest adnotacja, w której mowa o
    niezapłaconym mandacie.
    I teraz pytanie. Co mam z tym zrobić? Kontaktu z wzywanym człowiekiem
    nie mam, z US nie chcę się kontaktować, bo to nie moja sprawa. Czy może
    zdażyć się tak, że jeśli wg danych US ten człowiek jest zameldowany pod
    moim adresem to co dalej będzie robił w tej sprawie poborca? Czy w
    konsekwencji może odwiedzić mnie np. komornik? A moze próbowac to
    wyjaśnić od razu, czy czekać aż sami się zgłoszą i wtedy wszystko wyjasnić?

    samh