eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
  • X-Received: by 10.49.97.130 with SMTP id ea2mr1459276qeb.13.1369051802538; Mon, 20
    May 2013 05:10:02 -0700 (PDT)
    MIME-Version: 1.0
    X-Received: by 10.49.97.130 with SMTP id ea2mr1459276qeb.13.1369051802538; Mon, 20
    May 2013 05:10:02 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!border4.nntp.dc
    a.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com!border3.nntp.dca.giganews.com!bord
    er1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!t11no524047qal.0!news-out.google.co
    m!y6ni50289qax.0!nntp.google.com!t11no524045qal.0!postnews.google.com!q8g2000vb
    l.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 20 May 2013 05:10:02 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: q8g2000vbl.googlegroups.com; posting-host=78.9.149.106;
    posting-account=whnJKAkAAACfUi1a4G87-uOg862Xdohy
    NNTP-Posting-Host: 78.9.149.106
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko)
    Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31,gzip(gfe)
    Message-ID: <d...@q...googlegroups.com>
    Subject: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja
    właśnie się skończyła.
    From: Alicja <a...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 20 May 2013 12:10:02 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 39
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:721693
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzień dobry wszystkim,

    Miałam komputer na dwuletniej gwarancji, zakupiony online z wybranych
    przeze mnie cześci oraz złożony przez sklep (było to opcjonalna płatna
    (choć za symboliczną złotówkę) usługa) i wysłany do mnie w całości.
    Gwarancja upłynęła w kwietniu br. Na ok. 2 tygodnie przed jej końcem
    został wysłany do nich w ramach reklamacji z dwóch powodów - padający
    wentylator w zasilaczu oraz niezidentyfikowane crashe.
    Komputer odesłano w maju wymieniając zasilacz oraz dysk twardy. W
    rozmowie z serwisem przed odesłaniem komputera do mnie poinformowano
    mnie, że 'no nie powinien już się crashować', i że wymieniono dysk
    twardy, bo coś tam z nim było nie tak.

    Teraz się okazuje, że crashe są dalej. Po moim kontakcie z serwisem
    (że chcę wysłać ponownie komputer, bo nie został naprawiony) odpisano
    mi, że wysyłka całego komputera już jest nieopłacalna, bo 'gwarancja
    na płytę główną' się skończyła, i że mam wysłać sam procesor i ram.

    Jestem w kropce, bo sama nie złożę kompa, gdybym musiała kupić nową
    płytę, a i tak musiałabym zapłacić komuś za jej wymianę.

    Czy firma może w ogóle taki warunek postawić i olać płytę główną? A co
    jeśli to ona pada? Czy nie była wciąż na gwarancji (w ramach całego
    komputera) w momencie realizacji pierwotnej reklamacji, która była
    złożona w terminie, a serwis nie przyłożył się do skrupulatnego
    zbadania stanu komponentów i ustalenia przyczyny awarii?

    Pozdrawiam!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1