eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła. › Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
  • Data: 2013-05-20 21:55:49
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: Alicja <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pytam o coś innego, niż to czy gwarancja była na części czy komputer.
    W trakcie tej pierwszej, terminowej!, reklamacji - ZGŁOSZONEJ W TERMINIE GWARANCJI -
    wszystkie podzespoły były na gwarancji. Czy zatem z powodu tego, że oni nie
    sprawdzili poszczególnych elementów, a tylko wybrali sobie jeden i stwierdzili, że
    "o, to pewnie ten nawala, wymienimy", to teraz mogą odmówić przyjęcia reklamacji i
    sprawdzenia/naprawy/wymmiany innych podzespołów (najwyraźniej któryś jest wadliwy
    wciąż), bo jest po terminie? Choć było 'w terminie', gdy mieli kompa w rękach
    pierwszym razem, ale nie chciało im się być bardziej skrupulatnymi?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1