  • Data: 2008-10-23 23:17:34
    Temat: Neste - problemy
    Od: "no name" <b...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Chcialem zatankowac paliwo na stacji placac karta, na szczescie na nieduza
    kwote. Autoryzacja przebiegla ok, ale pozniej z dystrybutora nie lalo sie
    paliwo. Spedzilem jakies 10 minut na stacji i nic. Po owych felernych
    probach, probowalem wlozyc ponownie karte platnicza do terminala, ale
    wypluwal ja z informacja bledna karta albo wloz karte neste id.

    W koncu odjechalem i zaraz po powrocie wyslalem fax do Neste. Niestety
    odpowiedzi nie dostalem, a dzis widze, ze na rachunku karty mam obciazenie
    na niemal ta sama kwote, co autoryzacja (kilka groszy nizsza).

    Czy ktos byl w takiej sytuacji i czy Neste sprawnie zalatwia tego typu
    problemy?

    Czy skladalibyscie reklamacje zarowno do Neste jak i do banku?