  • Data: 2004-05-23 14:43:46
    Temat: Neostrada i faszysci z TPsa
    Od: "zyguli/tensionkru" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam wszystkich,
    Korzystam z neostrady tpsa; umowa byla podpisana w okolicach lutego i
    regulamin byl tez z tego okresu. Zadzwonilem dzisiaj na infolinie, zeby
    dowiedziec sie w jaki sposob mozna zawiesic usluge na czas wakacji i okazalo
    sie, ze od maja wszedl nowy regulamin i nie ma juz mozliwosci zawieszenia
    uslug. Na umowie jest punkt
    mowiacy o tym, ze osoba podpisujaca umowe (tu: moja mama) zapoznala sie z
    regulaminem i zgadza sie z jego trescia. Czy to tez obliguje tpsa do
    trzymania sie regulaminu? Czy regulamin fukncjonuje w tym przypadku jak
    zasady umowy? Jestem studentem, na wakacje planuje wyjechac za granice na
    trzy miesiace i wyrzucenie w bloto 400 zlotych za cos, z czego nie korzystam
    zupelnie mi nie pasuje...