  • 1. Data: 2004-05-23 14:43:46
    Temat: Neostrada i faszysci z TPsa
    Od: "zyguli/tensionkru" <d...@n...pl>

    witam wszystkich,
    Korzystam z neostrady tpsa; umowa byla podpisana w okolicach lutego i
    regulamin byl tez z tego okresu. Zadzwonilem dzisiaj na infolinie, zeby
    dowiedziec sie w jaki sposob mozna zawiesic usluge na czas wakacji i okazalo
    sie, ze od maja wszedl nowy regulamin i nie ma juz mozliwosci zawieszenia
    uslug. Na umowie jest punkt
    mowiacy o tym, ze osoba podpisujaca umowe (tu: moja mama) zapoznala sie z
    regulaminem i zgadza sie z jego trescia. Czy to tez obliguje tpsa do
    trzymania sie regulaminu? Czy regulamin fukncjonuje w tym przypadku jak
    zasady umowy? Jestem studentem, na wakacje planuje wyjechac za granice na
    trzy miesiace i wyrzucenie w bloto 400 zlotych za cos, z czego nie korzystam
    zupelnie mi nie pasuje...

  • 2. Data: 2004-05-23 16:05:14
    Temat: Re: Neostrada i faszysci z TPsa
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "zyguli/tensionkru" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

    >od maja wszedl nowy regulamin i nie ma juz mozliwosci zawieszenia
    > uslug.

    To jakaś bzdura bo jest możliwość zawieszania usług neostrady. Przynajmniej
    tej tzw Neostrada Plus - przedwczoraj dostalam pismo z TPSY z nowym
    cennikiem i tam jest uwzględniona taka pozycja jak "zawieszenie na życzenie
    klienta"

    HaNkA

  • 3. Data: 2004-05-23 17:11:34
    Od: "zyguli/tensionkru" <d...@n...pl>

> [...]
    > tej tzw Neostrada Plus - przedwczoraj dostalam pismo z TPSY z nowym
    > cennikiem i tam jest uwzględniona taka pozycja jak "zawieszenie na

    Rzeczywiscie w regulaminie jest taka mozliwosc; kobieta z infolinii
    wprowadzila mnie w blad, mowiac, ze juz jej nie ma, co jest kolejnym
    przykladem balaganu TPSA...

  • 4. Data: 2004-05-23 18:23:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Rzeczywiscie w regulaminie jest taka mozliwosc; kobieta z infolinii
    > wprowadzila mnie w blad, mowiac, ze juz jej nie ma, co jest kolejnym
    > przykladem balaganu TPSA...

    A zresztą tak na marginesie. Jeśli się zmienił regulamin, to możesz nie
    zgodzić się z tym i umowa jest rozwiązana z winy TP SA.

  • 5. Data: 2004-05-23 18:46:41
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > Rzeczywiscie w regulaminie jest taka mozliwosc; kobieta z infolinii
    > wprowadzila mnie w blad, mowiac, ze juz jej nie ma, co jest kolejnym
    > przykladem balaganu TPSA...

    A raczej przykladem niekompetencji pracownika infolini. Zreszta jest to
    dosyc czesto spotykane we wszystkich infoliniach ( np. wszystkie biura
    obslugi operatorow sieci komorkowych ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 6. Data: 2004-05-23 19:53:39
    Od: "AmatorZielonychJablek" <a...@b...pl>

    [...]
    > A raczej przykladem niekompetencji pracownika infolini. Zreszta jest to
    > dosyc czesto spotykane we wszystkich infoliniach ( np. wszystkie biura
> [...]

    Mialem wiele razy doczynienia z ignorancja pracownikow BOKow, nie raz
    zostalem wprowadzony w blad, ale mysle ze to nie ich niekompetencja tylko
    niekompetencja ich przelozonych i ich przelozonych i polityka firm
    kompletnego olewania klienta. Najgorsze jest to, ze na wolnym rynku, przy
    konkurencji, po tylu latach od zmian ustrojowych jest zle, a nawe bardzo
    zle. Klient nasz pan? Nie w Polsce.

    pzdr AZJ:o)

    P.S. Wylalem soje zale, ale to jest temat obok ktorego nie moge przejsc
    obojetnie, zaraz za tematem abonamentu RTV.

  • 7. Data: 2004-05-24 13:58:44
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    mithos wrote:

    > A raczej przykladem niekompetencji pracownika infolini. Zreszta jest
    > to dosyc czesto spotykane we wszystkich infoliniach ( np. wszystkie
    > biura obslugi operatorow sieci komorkowych ).

    Niekompetencja pracownika to niekompetencja i bałagan w firmie. Jeśli
    firma zatrudnia niekompetentnego pracownika, lub olewa jego szkolenie,
    to sorry, ale winna jest tylko i wyłącznie firma.

    Takie tłumaczenie "bo pracownik dał ciała", choc często spotykane, jest
    jedynie dowodem na całkowity brak profesjonalizmu firmy. Aha, i
    oczywiście "w razie czego" nie zwalnia z odpowiedzialności firmy.
    Gdyby autor wątku miał dowody na taką błędną informację udzieloną przez
    pracownika infolinii, i rzeczywiście nie zawiesiłby usługi, a płacił za
    nią przez wakacje, miałby pełne prawo do domagania się odszkodowania od
    dostawcy usługi.

    --
    Pozdro
    Massai