  • 41. Data: 2011-09-12 10:26:48
    Temat: Re: Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.09.2011 10:02, Jacek Swierczek pisze:
    > Użytkownik "Konrad" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To jeszcze nic, wybraź sobie, że ktoś nazwał planety jakoś dziwnie,
    > jadna jak batonik a druga jak sklep z AGD.

    Euro? ;->

  • 42. Data: 2011-09-12 11:16:49
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-12 09:40, Henry(k) pisze:
    > 15% wyższa sprzedaż oferty. ;-)

    I do tego "kiedys w przyszlosci, jak sie technologia rozwinie, to byc
    moze ten kawalek szkla pozwoli przeslac tak niewyobrazalne ilosci
    danych, ze... szok :-)"

    No i jak sie ulamie kawalek tego "drucika swiatlowodowego", to bedzie
    mozna zarobic na serwisie.

    Jeszcze mozna lobbowac za tym zeby swiatlowodami zastapic wszelaka
    miedz, bo jak wiertarka przewierci swiatlowod - to nikogo nie porazi. A
    takie przewiercone kable miedziane niejednego juz zabily....

    Pozdro

    Maseł

  • 43. Data: 2011-09-12 11:22:37
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 11.09.2011 19:30, venioo wrote:

    > To wyobraz sobie jeszcze, ze ten tatar byl z jajkiem! ;)

    Jednym?!

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 44. Data: 2011-09-12 11:29:31
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-09-12 13:22, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Jednym?!

    Kiedyś to się w knajpach nazywało "ułomny Azjata".
    :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 45. Data: 2011-09-12 13:27:13
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-12 12:26, Andrzej Lawa pisze:

    > Euro? ;->

    No co Ty! MediaMarkt!!!

    --
    venioo