  • Data: 2005-02-13 17:34:41
    Temat: Naruszenie nietykalności osobistej w pracy
    Od: "Radek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przed przystąpieniem do pracy musiałem podpisać że zgadzam się na okontrole
    osobistą.Teraz nasuwa się pytanie gdzie kończy się kontrola osobista?Ochrona
    czasem żąda sciągnięcia spodni.Czy maja prawo?Żeby tego nie było mało
    wyjezdżając z terenu firmy musimy otwierać bagażniki do kontroli w prywatnych
    samochodach.Szukałem pomocy na stronach www lecz nie udało mi się.Jesli ktoś by
    dysponował jakimiś zarządzeniami,artykułami,to bardzo proszę przesłać do
    mnie.pozdrawiam