  • Data: 2010-07-23 23:05:38
    Temat: Naruszenie nietykalności cielesnej a postawa policjanta
    Od: "jQ" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Odbywa się nielegalne zgromadzenie (o którym pisałem we wcześniejszym wątku).
    Zgłaszam fakt na policję. Policja się zjawia, legitymuje mnie, wypytuje o
    szczegóły. W tym momencie między mnie a policjanta wpycha się jedna z
    uczestniczek zgromadzenia, naruszając moją nietykalność osobistą, odpychając
    mnie. Zgłaszam to policjantowi, proszę o interwencję, ten jednak nie reaguje.
    Czy słusznie?