eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaliczanie opłat za usługi telefoniczne równocześnie przez TPSA i Netię.Re: Naliczanie opłat za usługi telefoni=?ISO-8859-2?Q?czne_r=F3wnocze=B6nie_przez_TPSA_i_Neti=EA=2E?=
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naliczanie opłat za usługi
    telefoni=?ISO-8859-2?Q?czne_r=F3wnocze=B6nie_przez_TPSA_i_Neti=EA=2E?=
    Date: Thu, 23 Oct 2008 09:37:00 -0500
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <gdq1kf$ofa$2@news.interia.pl>
    References: <gdnv3b$h4i$1@inews.gazeta.pl> <gdnvgs$718$8@inews.gazeta.pl>
    <gdo1k5$qug$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-68-94-95-233.dsl.stlsmo.swbell.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1224772047 25066 68.94.95.233 (23 Oct 2008 14:27:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Oct 2008 14:27:27 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gdo1k5$qug$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    X-Authenticated-User: witek7205 % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:559697
    [ ukryj nagłówki ]

    Łukasz Ledóchowski wrote:
    > witek wrote:
    >
    >> To dziadkowie są odpowiedzialni za to co podpisują.
    >> Skoro zmieniją operatorów jak rękawiczki, to ponoszą tego koszty.
    >> TPSA miała prawo wykonać cokolwiek dziadkowie podpisali i mało ich
    >> obchodzą nie ich koszty. Oni mają klienta, a ile klient za to zapłaci
    >> to nie ich biznes.
    >
    > Może to nie jest ich biznes, ale to będzie ich biznes, bo mimo wszystko
    > napiszę do nich pismo z reklamacją. Według mnie zachowali się co
    > najmniej nieładnie, a skoro operatora można zmieniać jak rękawiczki, to
    > można go zmienić jeszcze raz, o czym nie omieszkam im napisać. Ciekaw
    > jestem jak zareagują, bo mimo że, z tego co mówisz, nie ma prawnych
    > podstaw do uznania reklamacji, to jednak narażają się na ponowną stratę
    > klienta. Zobaczymy jak zareagują. Czy ktoś stosował takie podejście i
    > udało mu się coś ugrać z TPSA?
    >

    Odpowiedz będzie prostu, że oni nie odpowiadaja za decyzję klienta.
    Skoro klient po 6 dniach zgadza się na zmianę operatora, to zakłada, że
    klient wiec co robi i umową z poprzednim operatorem i zasady jej
    rozwiązania zna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1