eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaliczanie opłat za usługi telefoniczne równocześnie przez TPSA i Netię.Re: Naliczanie opłat za usługi telefoniczne równocześnie przez TPSA i Netię.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naliczanie opłat za usługi telefoniczne równocześnie przez TPSA i
    Netię.
    Date: Wed, 22 Oct 2008 14:39:03 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <gdnvgs$718$8@inews.gazeta.pl>
    References: <gdnv3b$h4i$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-68-94-95-233.dsl.stlsmo.swbell.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1224704349 7208 68.94.95.233 (22 Oct 2008 19:39:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Oct 2008 19:39:09 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <gdnv3b$h4i$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:559536
    [ ukryj nagłówki ]

    Łukasz Ledóchowski wrote:
    > Witam!
    >
    > Mam następujący problem: 6 czerwca moi dziadkowie podpisali umowę z
    > Netią na świadczenie usług telefonicznych. Przełączenie miało nastąpić
    > 1 sierpnia. Jakiś czas później odezwała się TPSA i zaoferowała
    > przysłanie kuriera z dokumentem, który anuluje zamówienie dotyczące
    > telefonu Netii. Dziadkowie się zgodzili i 20 lipca podpisali rezygnację
    > z zamówienia WLR. 1 sierpnia nastąpiło przełączenie telefonu do Netii,
    > a 6 sierpnia z powrotem do TPSA. Dopiero na początku września wpłynęła
    > do Netii rezygnacja z usługi i w związku z tym Netia uważa, że umowa
    > jest ważna do końca października i oczekują opłacenia rachunków za
    > sierpień, wrzesień i październik. Ciężko ich tu winić, bo w końcu umowa
    > została podpisana i jest jakiś tam okres wypowiedzenia od daty
    > wpłynięcia dokumentu. Pytanie brzmi, czy TPSA miała prawo wykonać taką
    > operację wiedząc, że narażają klienta na koszty związane z zerwaniem
    > poprzedniej umowy i naliczanie podwójnych opłat? Dziadkowie oczywiście
    > nie zostali o tym poinformowani. Konsultant na błękitnej linii
    > zaproponował wysłanie reklamacji z opisem całej sytuacji i fakturami z
    > Netii, co planuję zrobić, ale chciałbym się wcześniej skonsultować. Czy
    > mogę się na coś powołać? W sumie chodzi o trochę ponad 200 zł, nie jest
    > to może dużo, ale myślę, że warto powalczyć. Z góry dzięki:)
    >

    To dziadkowie są odpowiedzialni za to co podpisują.
    Skoro zmieniją operatorów jak rękawiczki, to ponoszą tego koszty.
    TPSA miała prawo wykonać cokolwiek dziadkowie podpisali i mało ich
    obchodzą nie ich koszty. Oni mają klienta, a ile klient za to zapłaci to
    nie ich biznes.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1